Biedronka wyróżniona czterema nagrodami w konkursie PR
Piątek, 10 grudnia 2021
Podczas Gali Wręczenia nagród XIX edycji Złotych Spinaczy, największego i najbardziej prestiżowego konkursu PR w Polsce, sieć Biedronka otrzymała cztery wyróżnienia – 2 Złote Spinacze i 2 Srebrne. Jury doceniło przede wszystkim skuteczność działań komunikacyjnych sieci, umacnianie nowoczesnego patriotyzmu gospodarczego, w tym promocję polskich produktów i szereg aktywności realizowanych w trosce o stan środowiska.
Biedronka zebrała laury w czterech konkurencjach:
PR korporacyjny – „Biedronka – sami swoi. Wzmacniamy patriotyzm gospodarczy” – Złoty Spinacz,
Event społeczny – Czysta Polska #odTATRpoBAŁTYK – projekt realizowany we współpracy ze Stowarzyszeniem „Czysta Polska” – Złoty Spinacz,
Custom Publishing – „Łączy nas Biedronka - historia największej sieci handlowej” – Srebrny Spinacz,
Sektor spożywczy – „Biedronka – sami swoi. Wzmacniamy patriotyzm gospodarczy” – Srebrny Spinacz.
Nagrody w kategoriach: PR korporacyjny oraz Sektor spożywczy powędrowały do Biedronki dzięki realizacji szeregu kampanii dotyczących polskich produktów i współpracy z lokalnymi dostawcami. Wśród nich znalazły się: kontynuacja programu „Czas na wspieranie małych producentów” umożliwiającego lokalnym producentom sprzedaż swoich produktów w sklepach sieci Biedronka, uruchomienie kolejnej edycji kultowej akcji lojalnościowej „Gang Swojaków”, podkreślającej atrybuty polskości oraz ogromne zaangażowanie w ochronę środowiska naturalnego. Nagrodę w kategorii Custom Publishing sieć otrzymała dzięki wydaniu pełnej ciekawostek książki o 25 latach obecności sieci w naszym kraju. Statuetka w kategorii Event społeczny to efekt wyjątkowej współpracy ze Stowarzyszeniem „Czysta Polska”, która od sprzątania Tatr rozwinęła się do działań obejmujących również bałtyckie plaże pod hasłem #odTATRpoBAŁTYK.
Rozpiera nas duma, że najbardziej doświadczeni specjaliści w branży public relations doceniają naszą codzienną pracę w zakresie komunikacji. Bo warto zaznaczyć, że na nagrody w konkursach branżowych jakimi są Złote Spinacze nie pracujemy przez tydzień czy miesiąc, ale poprzez realizację długofalowej i dobrze przemyślanej strategii komunikacji. Jako sieć Biedronka od ponad 25 lat wspieramy patriotyzm gospodarczy, a z podmiotami takimi jak „Czysta Polska” czy Polskie Towarzystwo Ochrony Przyrody „Salamandra” działamy na rzecz ochrony środowiska naturalnego i zwierząt – i mówimy o tym głośno. Niezwykle nas cieszy, że ten głos okazuje się aż tak słyszalny - mówi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji i CSR sieci Biedronka.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.