Warszawska placówka przy ul. Komorskiej oferuje powierzchnię sprzedaży wielkości 130 mkw. Klienci mogą korzystać z dwóch stanowisk kasowych i liczyć na pomoc 7 pracowników. Sklep czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 22:00, w soboty od 7:00 do 22:00 oraz w niedzielę od 8:00 do 22:00.
Drugi z nowo otwartych sklepów, który znajduje się w Poddębicach przy ul. Ogrodowej 2, posiada powierzchnię sprzedaży o wielkości 392 mkw oraz trzy stanowiska kasowe. Sklep czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 21:00, w soboty od 7:00 do 20:00 oraz w niedzielę od 9:00 do 19:00.
Klienci nowych placówek Carrefour Express mogą płacić za zakupy przy pomocy kart płatniczych oraz korzystać z szerokiej oferty usług dodatkowych: m.in. możliwości płacenia rachunków w kasie i realizacji bonów.
Na półkach obu nowo otwartych sklepów Carrefour Express klienci znajdą asortyment artykułów krajowych i zagranicznych, w tym produktów marki własnej Carrefour. Nie zabraknie również towarów w najniższych cenach, oznaczonych symbolem „Nr 1".
Wprowadzenie w 2007 roku osiedlowych sklepów franczyzowych - czwartego formatu handlowego firmy Carrefour, po hipermarketach, mini-hipermarketach i supermarketach - było odpowiedzią na potrzeby konsumentów. W przeciwieństwie do wielu zachodnioeuropejskich społeczeństw, polscy klienci są bowiem wciąż przywiązani do robienia zakupów w mniejszych sklepach, położonych blisko miejsca zamieszkania. Otwierając kolejne placówki, firma Carrefour wychodzi naprzeciw tym potrzebom. Jej sklepy franczyzowe są bowiem zlokalizowane przede wszystkim w miastach i w strefach podmiejskich, wśród osiedli mieszkaniowych, a ich klienci cenią sobie różnorodność ich oferty produktowej, bliskość położenia od miejsca zamieszkania oraz konkurencyjne dla danej okolicy ceny.
(Maja Święcka)
tagi: Carrefour ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...