– Nagroda ta potwierdza rzetelność w naszych relacjach z dostawcami, klientami i konsumentami oraz jest swego rodzaju wizytówką, ułatwiającą rozmowy handlowe z polskimi i zagranicznymi partnerami handlowymi - mówi Aneta Będkowska Marketing Manager Sertop sp. z o.o.
tagi: SERTOP , Certyfikat Jakości Biznesu , Przedsiębiorstwo Fair Play 2021 , rynek spożywczy , produkcja , sprzedaż , handel , produkcja ,
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...