– Nagroda ta potwierdza rzetelność w naszych relacjach z dostawcami, klientami i konsumentami oraz jest swego rodzaju wizytówką, ułatwiającą rozmowy handlowe z polskimi i zagranicznymi partnerami handlowymi - mówi Aneta Będkowska Marketing Manager Sertop sp. z o.o.
tagi: SERTOP , Certyfikat Jakości Biznesu , Przedsiębiorstwo Fair Play 2021 , rynek spożywczy , produkcja , sprzedaż , handel , produkcja ,
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
W tym roku konsumenci, którzy chcą zrobić zakupy z okazji...
Inwestycja zasili produkcję kultowych marek, takich jak...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...