Marka Dooti Donuts została partnerem nowego projektu GENZIE, którego twórcą jest najpopularniejszy polski Youtuber Karol Friz Wiśniewski. Współpraca z Genzie potrwa 12 miesięcy, w trakcie których marka Dooti Donuts otrzyma wyłączność w branży spożywczej.
Donuty Dooti Donuts na okrągło towarzyszą grupie influencerów, mieszkającej razem w jednym z podkrakowskich domów, który został przystosowany specjalnie pod ten projekt. Dzięki nawiązaniu współpracy marka otrzyma lokowanie swoich Donutów w odcinkach internetowego show, które są codziennie publikowane na platformie YouTube. W ramach umowy Donuty Dooti Donuts będą również lokowane na indywidualnych profilach twórców, a w ich domu powstanie specjalna strefa marki, obejmująca m.in. potężny Donut ustawiony w ogrodzie.
Marka Dooti Donuts nie po raz pierwszy wspiera Twórców, którzy na co dzień realizują wyjątkowe projekty, dzieląc swoje pasje z odbiorcami. Donuty Dooti towarzyszyły Ekipie w „Napadzie na bank” – teledysku oraz na koncercie promującym nową płytę Ekipy. Marka w listopadzie wspierała również Jakuba Pateca Pateckiego przy budowie jedynego w swoim rodzaju domku na drzewie ze specjalną strefą chillu Dooti Donuts, a obecnie dba o słodką atmosferę w domu Genzie. Współpracę marki Dooti Donuts należącej do firmy STOKSON – jednego z największych producentów wyspecjalizowanych w kategorii słodkich wypieków, z czołowymi polskimi influencerami koordynuje wrocławska agencja GetHero.
Wszystko wskazuje na to, że to nie koniec pysznych inicjatyw, o czym będzie można się przekonać subskrybując projekt Genzie na YouTube, którego Dooti Donuts jest oficjalnym partnerem
Czym jest Genzie?
Genzie to najnowszy projekt z inicjatywy Karola “Friza” Wiśniewskiego. Jego trzon stanowi grupa influencerów, mieszkająca wspólnie w jednym z podkrakowskich domów, który został przystosowany specjalnie pod ten cel i w którym przedstawiciele pokolenia Z będą tworzyć lifestyle’owe treści na platformy Youtube oraz Instagram. W skład kolektywu wchodzi szóstka twórców – dwójka uznanych influencerów, trzy osoby wyłonione w specjalnym show „Twoje 5 Minut”, emitowanym od września na platformie YouTube, oraz partner jednej z uczestniczek. Grupa co do zasady będzie tworzyć content w tzw. trybie daily – nowe filmy będą więc pojawiać się codziennie.
W ciągu tygodnia od startu nowy kanał Genzie zanotował 18% wzrost liczby subskrypcji (obecnie ponad 525 tys.), a treści wideo dotarły do ponad 1,2 mln osób. Content cieszy się też sporym uznaniem widzów - ponad 97% ocen pod filmami to oceny pozytywne, a miniatury zapowiadające nowe odcinki należą do najchętniej klikanych na platformie YouTube.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.