Kampanie i Promocje

Harnaś miliony piw rozdaje

Piątek, 05 marca 2010
Z początkiem marca ruszyła kolejna edycja największej promocji konsumenckiej w branży piwnej Harnaś miliony piw rozdaje marki Harnaś, z portfela Carlsberg Polska. Kolejny rok z rzędu konsumenci będą mogli wygrać kilka milionów piw Harnaś Jasne Pełne.

Mechanika promocji Harnaś miliony piw rozdaje jest bardzo prosta, w myśl hasła Kup jednego, wygraj następnego! Kupując jedną z promocyjnych butelek lub puszek piwa Harnaś, oznaczonych hasłem Harnaś miliony piw rozdaje, można wygrać kolejne, darmowe piwo Harnaś Jasne Pełne. Wystarczy znaleźć pod kapslem butelki lub kluczykiem puszki napis HARNAŚ 2010 i wymienić zwycięski kapsel lub kluczyk, w miejscu zakupu, na nagrodę. Po raz pierwszy promocja rozszerzona została o nowy wariant piwa - Harnaś Mocne.

Promocja Harnaś miliony piw rozdaje każdego roku spotyka się z ogromnym zainteresowaniem. Wiemy, że nasi konsumenci czekają na kolejne harnasiowe akcje. Dlatego też z myślą o nich przygotowaliśmy w tym roku kolejną edycję promocji, z dużą pulą nagród:  kilkoma  milionami puszek piwa Harnaś. Każdy Harnaś to szansa na wygranie kolejnego!" - mówi Jacek Stefaniak, Senior Brand manager marki Harnaś, w Carlsberg Polska.

„Harnaś to marka znana, lubiana i ceniona zarówno przez konsumentów jak i ekspertów z branży, za jakość i smak piwa. Rozdając miliony piw Harnaś chcemy, by konsumenci mogli cieszyć się smakiem dobrego piwa w tych najprzyjemniejszych chwilach dnia - po pracy. Życzymy im milionów przyjemnych chwil z Harnasiem"! - mówi Jacek Stefaniak, Senior Brand Manager marki Harnaś, w Carlsberg Polska.

„Harnaś jest niezwykle dynamicznie rozwijającą się marką, mającą stale rosnące grono konsumentów. Jej popularność i bardzo prosty mechanizm promocji z pewnością ucieszą także sklepy, w których dostępny jest Harnaś. Przy minimalnym zaangażowaniu mogą podnieść własną atrakcyjność, jednocześnie dając możliwość wygranej swoim klientom" - dodaje Jacek Stefaniak.

INFORMACJA HANDLOWA

(Maja Święcka)

tagi: Carlsberg ,