– Gdy tworzyliśmy aplikację Tygryski, naszym celem była pomoc w budowaniu więzi między rodzicami a dzieckiem. W aplikacji można znaleźć wiele pomysłów na wspólne działania do it yourself, bajki do przeczytania, a także wysłuchania czy obejrzenia wspólnie z dzieckiem. Naszym celem nie jest zachęcanie dzieci do używania telefonu. Proponujemy rozwiązania, które wymagają aktywności offline, a aplikacja jest mapą, pokazującą jak dobrze się bawić całą rodziną, a jednocześnie uczyć się i rozwijać. Konkurs #przytulTygryska jest do tego doskonałą okazją – mówi Gabriela Antczak z firmy Gabriela Antczak Marketing Outsourcing, pod której opieką strategiczną realizowane są działania dla marki Tygryski.
Aplikacja z misją
Aplikację Tygryski, która łączy zabawę z nauką, można bezpłatnie pobrać na smartfona za pośrednictwem Google Play (system Android) oraz App Store (system iOS). Dzięki informacjom w niej udostępnianym dzieci już od najmłodszych lat mają szansę poznać wiele istotnych faktów o świecie, m.in. jak dbać o naszą planetę. Aplikacja jest odpowiednia dla całej rodziny.
Edukacyjne bajki, na specjalne zaproszenie twórców aplikacji, napisała m.in. aktorka Andżelika Piechowiak. Bajki są dostępne w różnych formatach – można je dziecku przeczytać, ale można też udostępnić malcowi bajkę (dźwięk i obraz), przeczytaną przez Andżelikę. Spędzanie czasu z pociechą umilą także wspólne gry pamięciowe i edukacyjne, które dostępne są w zakładce „Gry”. W aplikacji Tygryski można znaleźć również pomysły na wspólne, kreatywne spędzanie czasu z dzieckiem – „zrób to sam”. Warto zauważyć, że inspiracje zostały przygotowane w duchu ekologii, np. jak przygotować latawiec z opakowań po Tygryskach.
#przytulTygryska
Aplikacja umożliwia także robienie zdjęć, które następnie można ozdobić dedykowanymi naklejkami z postacią Tygryska. Właśnie z tą funkcją związany jest konkurs #przytulTygryska. Zadaniem użytkowników jest wykonanie wesołego zdjęcia w aplikacji i ozdobienie go naklejką. Następnie należy opublikować zdjęcie na swoim profilu w serwisach Instagram lub Facebook z hasztagiem #przytulTygryska oraz oznaczyć profil @naszetygryski. Spośród wszystkich zgłoszonych prac, jury wybierze najlepsze zdjęcia.
Nagrody są rozdawane w systemie tygodniowym. Na uczestników konkursu co tydzień czeka jeden olbrzymi Tygryskowy pluszak oraz 50 tygryskowych maskotek. Konkurs trwa do 5 grudnia 2021 roku.
Konkurs wspierają intensywne działania trade marketingowe, m.in. dodatkowe ekspozycje w sklepach, a także szereg aktywności na Instagramie i Facebooku. Konkurs promowany jest również za pomocą działań z zakresu public relations oraz influencer marketingu.
Komunikacja prowadzona jest również na opakowaniach produktu. Przygotowano specjalną oprawę graficzną do niektórych wariantów chrupek. Na opakowaniach znajdują się informacje o konkursie oraz specjalne kody QR umożliwiające pobranie aplikacji w App Store oraz Google Play.
Szczegółowe informacje dotyczące konkursu są dostępne na stronie:
http:/tygryski.pl/.
www.tygryski.pl www.facebook.com/Tygryski/
www.instagram.com/naszetygryski/