Marka Sofin Global Cosmed S.A. przeszła relaunch w duchu zrównoważonego zarządzania
Wtorek, 26 października 2021
Należąca do Global Cosmed S.A. marka Sofin przeszła relaunch w duchu zrównoważonego zarządzania, lepiej odpowiada na potrzeby szerokiej grupy interesariuszy: konsumentów, inwestorów i środowiska naturalnego.
Sofin, jedna z największych marek Global Cosmed, przeszła całościowy relaunch w kategorii płynów do płukania zgodnie z podejściem uwzględniającym w procesie projektowym interesy i oczekiwania szerokiej grupy odbiorców.
„Parasolowe podejście do analizy potrzeb pozwala Global Cosmed szukać usprawnień i przewag na każdym etapie produkcji. Nie zawsze jest to proste, np.: interesy klienta ostatecznego i środowiska mogą nie być spójne. Wsłuchujemy się jednak w opinie i komentarze każdej strony, patrząc na asortyment półek sklepowych, potencjał biznesowy sieci handlowych czy głosy szefów produkcji w naszych zakładach. Jako Zarząd spółki widzimy, że jesteśmy w trakcie istotnej zmiany sposobu podejścia do produktu i jego wytwarzania. Będzie to miało trwały, bezpośredni i istotny wpływ na zakres i sposób prowadzenia działalności operacyjnej każdego z zakładów i działów w firmie.“ mówi Magdalena Mielimonka, wiceprezes Zarządu Global Cosmed S.A.
Potrzeby klienta Sofin to dopiero początek
Marka Sofin, której produkcję 8 płynów do płukania właśnie rozpoczęto, jest tego najlepszym przykładem. Wnioski z szeroko zakrojonych badań zachowań konsumenckich znalazły odzwierciedlenie w nowych liniach produktowych.
Najważniejszym oczekiwanym benefitem w tej kategorii produktów jest zapach. Zastosowano więc nowe, specjalnie przygotowane dla marki Sofin, kompozycje. Powstały 2 linie: Complete Care&Freshness bazująca na delikatnych, świeżych i kwiatowych bukietach oraz linia Complete Care&Luxury, która oferuje intensywne, perfumowane aromaty.
W celu wzmocnienia efektu wykorzystano kapsułki zapachowe, które zapewniają świeżość do 3 miesięcy przechowywania ubrań w szafie. Dodatkowe benefity konsumenckie, takie jak miękkość tkanin i ich ochrona, pozostają na niezmiennie wysokim poziomie.
Co piąty badany konsument deklaruje chęć zakupu produktów dedykowanych dla osób o skórze szczególnie wrażliwej. Dla nich przygotowano wariant Sensitive.
Wszystkie produkty zostały przebadane pod nadzorem lekarza dermatologa.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.