Nasze polskie tak kultowe! – marka Duda rusza z nową kampanią
Wtorek, 19 października 2021
Smak wędlin to jeden ze znaków rozpoznawczych polskiej kuchni. Marka Duda, od 30 lat obecna na rynku, podkreśla jego rolę w nowej kampanii reklamowej linii produktów „Nasze Polskie”. Seria humorystycznych spotów od 18 października już na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych.
O tym, jak zaskakujące skutki może przynieść odmowa poczęstunku polskimi wędlinami przekonują się bohaterowie kampanii produktów Duda „Nasze Polskie”. Marka rusza w ten sposób z nową platformą kreatywną pod hasłem „TAK KULTOWE”.
- „Nasze Polskie” to produkty oddające charakter rodzimych wędlin, z których jesteśmy dumni. Zależało nam, by opowiedzieć o tym w humorystyczny, nieszablonowy sposób, stąd seria niefortunnych, wręcz absurdalnych zdarzeń będących efektem odmowy skosztowania polskich kiełbas – mówi Marietta Stefaniak, członek zarządu ds. strategii i rozwoju spółki Silesia, właściciela marki.
Produktowymi bohaterami kampanii są kiełbasy myśliwska i żywiecka. – Jak wynika z badań Nielsena, myśliwska Dudy to najchętniej wybierana myśliwska w Polsce, od teraz dostępna także w wersji plastrowanej oraz przekąskowej – jako kabanos myśliwski. Z kolei żywiecka to duma i symbol jednego z pięciu naszych zakładów produkcyjnych, który specjalizuje się w produkcji kiełbas suchych, oczywiście dostępna zarówno w batonie, jak i w plastrach – do-daje Marietta Stefaniak.
Reklamowane plastrowane wędliny opakowane są (jako pierwsze i jedyne w kraju) w nowo-czesną folię z powłoką antybakteryjną z jonami srebra. Gwarantuje ona bezpieczeństwo i funkcjonalność produktów. Innowacyjne opakowania to odpowiedź Silesii na jeden z tren-dów konsumenckich, który zyskał na znaczeniu w czasie pandemii koronawirusa.
- Linia „Nasze Polskie” to dzisiaj już kilkadziesiąt produktów z kluczowych kategorii, głównie wieprzowych. Jak wynika z badań, konsumenci kojarzą ją głównie z polskimi, wysoko jako-ściowymi oraz smacznymi produktami, co podkreślamy w rozpoczętej właśnie kampanii – dodaje Stefaniak.
Kampania emitowana będzie w największych stacjach telewizyjnych, programach tema-tycznych oraz na platformach VOD. Zgodnie z koncepcją marketingu 360° kampania prowa-dzona będzie również w mediach społecznościowych, portalach internetowych, prasie i formatach POS.
Konsumenci już teraz mogą znaleźć wędliny Duda Nasze Polskie na półkach największych sieciach handlowych w Polsce, w handlu detalicznym oraz na platformie Allegro.
Wśród produktów marki Duda znajduje się m.in. kultowa pasztetowa, która jest liderem w swojej kategorii w Polsce, najczęściej wybieranym przez konsumentów. Całe portfolio marki Duda oferowane jest zarówno w kanałach handlu nowoczesnego, jak i tradycyjnego.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.