Trzy pytania do Pawła Piecha, Specjalisty ds. Marketingu i PR w firmie Suempol kieruje Joanna Kowalska.
Jak ważne w promocji firmy są polskie korzenie przedsiębiorstwa? Jak patriotyzm konsumencki wpływa na sprzedaż?
Jako Suempol silnie – i z wielką dumą – podkreślamy fakt, że jesteśmy „polską firmą rodzinną”. Hasło to można znaleźć chociażby na części opakowań produktów z portfolio marki. Również największa kampania wizerunkowa w historii firmy opierała się na zawołaniu „Jesteśmy stąd!”, informującym odbiorców, że niezmiennie od samych początków Suempol to w pełni polska firma. Stanowi to według nas dodatkową wartość produktu. Oprócz pewnej, uznanej już od ponad 30 lat jakości czy wyjątkowego smaku, klient zyskuje poczucie wsparcia polskiej gospodarki.
Suempol wspiera wiele inicjatyw kulturalnych i historycznych – jak istotna jest dla firmy ta część działalności?
Kultura, sport, środowisko – wszystkie te aspekty są dla nas bardzo ważne. Tak samo jest z historią, i to nie tylko poprzez jej wspominanie, promowanie, a także kultywowanie. Jako jeden z liderów w łososiowej branży nie tylko w Polsce, ale również na całym świecie, Suempol stawia na współpracę z innymi potentatami w swoich branżach. Stąd chociażby kooperacja z uznanym w Europie Krakowskim Biurem Festiwalowym, gdzie w ten sposób wspieramy wydarzenia takie jak np. Festiwal Misteria Paschalia.
Produkty w Waszej ofercie to przede wszystkim wysoka jakość – jak o nią dbacie?
To prawda – nasze produkty to najwyższa jakość łososia, o którą dbamy na każdym kroku. Już nad doborem surowca pilnie czuwa nasze biuro z siedzibą w norweskim Trondheim. W ten sposób do firmy trafiają tylko najlepsze łososie, oczywiście w ściśle kontrolowanych warunkach transportowych. Na miejscu, w Bielsku Podlaskim, dysponujemy własnym, nowoczesnym laboratorium, w którym cały rok łososie są badane i sprawdzane. Dlatego też mamy pewność, że dostawy wyjeżdżające z naszej firmy zapewnią jak najlepsze wrażenia smakowe i jakościowe dla klientów. Jesienią szczególnie ważne staje się śniadanie. Jako składnik takiego dania na pewno sprawdzi się wspaniale nasz produkt, plastrowany i wędzony na zimno „Pan Łosoś” dostępny w różnych gramaturach, idealny na kanapki!