Wirtualne biuro obsługi umożliwia przede wszystkim szybką i prostą rejestrację w bazie klientów MAKRO. Wystarczy, że przedsiębiorca, który chciałby otrzymać kartę klienta, wypełni elektroniczny formularz dostępny na stronie http://edok.makro.pl. Wizyta w hali jest konieczna jedynie w celu dokończenia rejestracji - przedstawienia stosownych dokumentów i wydania karty.
Wśród użytecznych funkcji Internetowego Działu Obsługi Klienta znalazła się również możliwość aktualizacji danych, czy zgłoszenie zapotrzebowania na dodatkową kartę MAKRO. Klient może także zaprenumerować newsletter MAKRO oraz poprosić o wydanie duplikatu faktury - wszystko to za pomocą paru kliknięć. Na stronie nie zabrakło również ogólnych informacji - numerów telefonów do poszczególnych hal, linku do formularza kontaktowego, czy najczęściej zadawanych przez Klientów pytań.
Internetowy Dział Obsługi Klienta dostępny jest pod adresem http://edok.makro.pl.
(Maja Święcka)
tagi: Makro ,
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Z dumą informujemy, że HELIO S.A. została uhonorowana...
Mutti, włoska firma rodzinna i europejski lider na rynku...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...
Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc...
Trwają prace nad uproszczeniami dla rolników...