InPost – lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie – sfinalizował umowę partnerską z Tesco w Wielkiej Brytanii. Do końca listopada Paczkomaty® InPost zostaną ustawione przy sieci 500 wielkoformatowych sklepów Tesco w Wielkiej Brytanii. Dla Tesco to kolejne udogodnienie oferowane klientom oraz zwiększenie wartości nieruchomości komercyjnych sieci. Już obecnie przy sklepach Tesco w UK działa 200 Paczkomatów® InPost, dlatego sieć zdecydowała się na szerokie wdrożenie maszyn InPost w całym kraju.
Paczkomaty® InPost trafią przed sklepy Tesco na terenie całej Wielkiej Brytanii jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia, umożliwiając kupującym odbieranie i wysyłanie paczek oraz ich proste zwracanie w trakcie zakupów w supermarketach.
– To kolejny krok w dynamicznym rozwoju naszej sieci Paczkomatów® w Wielkiej Brytanii. Dzięki współpracy z Tesco przekroczymy liczbę 2500 Paczkomatów® w UK. Na rynku brytyjskim chcemy być liderem w zakresie dostaw paczkomatowych. Dlatego do końca 2021 roku planujemy mieć 3000 Paczkomatów® w UK, a na koniec 2024 ponad 10.000. Rozwój międzynarodowej sieci Paczkomatów® InPost jest naszym priorytetem – już teraz jesteśmy liderem w Europie i chcemy szybko umacniać swoja pozycję na wielu rynkach równolegle – podkreśla Michael Rouse, prezes InPost International.
Dodaje, że dzisiaj klienci oczekują znacznie więcej niż tylko zakupów w sklepach stacjonarnych. Chcą mieć dostęp do podstawowych udogodnień i przydatnych usług, dzięki którym zaoszczędzą swój czas.
– Dodatkowo dzięki Paczkomatom® InPost możliwe jest obniżenie ruchu samochodów na drogach, zmniejszenie korków oraz ograniczenie negatywnego wpływu transportu samochodowego na środowisko. Urządzenia InPost pomagają więc społecznościom lokalnym żyć w bardziej zrównoważonym i ekologicznym środowisku – zaznacza Michael Rouse, prezes InPost International.
– Cieszymy się z możliwości rozszerzenia zakresu usług oferowanych przez nasze sklepy, co jest możliwe dzięki współpracy z InPost. Ogłoszone partnerstwo pozwoli klientom na odbieranie i nadawanie paczek przy okazji cotygodniowych zakupów. Wiemy, że nasi klienci nieustannie poszukują sposobów uproszczenia sobie życia oraz zaoszczędzenia czasu, Paczkomaty® InPost to umożliwią – powiedziała Louise Goodland z Tesco.
Dzięki współpracy z InPost Tesco realizuje swoje ambicje, aby osiągnąć neutralność klimatyczną o zerowej emisji dwutlenku węgla do 2050 roku. Współpraca z InPost oznacza zmniejszenia emisji CO2 średnio nawet o 75% na paczkę.
Sieć Paczkomatów® InPost po osiągnięciu pełnej operacyjności we wszystkich planowanych lokalizacjach przy sklepach Tesco, wyeliminuje 250.000 tradycyjnych dostaw kurierskich na ostatniej mili i zaoszczędzi do 730 ton emisji dwutlenku węgla rocznie. Pomoże to zmniejszyć ruch drogowy wpływając na jakość i komfort życia społeczności lokalnych.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.