Wiadomości

Międzynarodowe Targi Biznes-Żywność-Medycyna-Auto Flota Rzeszów 2021 coraz bliżej

Środa, 29 września 2021
W dniach 3-4 listopada 2021 r. w G2A Arena Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Województwa Podkarpackiego w Jasionce, odbędzie się XXIV edycja Targów Biznes-Żywność- Medycyna-Auto Flota Rzeszów 2021 r. Wydarzenie organizowane jest przez GK Specjał oraz sieci franczyzowe: Nasz Sklep, Livio i Rabat Detal. Na 16 tys. mkw wystawi się ponad 300 firm z kraju i z zagranicy. Wydarzeniu towarzyszyć będzie Ogólnopolski Kongres FMCG pod hasłem „Dokąd zmierza polski handel?”
Jedna z największych imprez wystawienniczo-handlowych w południowo-wschodniej Polsce powraca jesienią z kolejną, już 24 odsłoną. Po sukcesie wersji on-line zeszłorocznej edycji, w tym roku organizatorzy połączyli doświadczenia i przygotowali hybrydę, która połączy wersję stacjonarną i wirtualną, przez to działanie zdecydowanie zwiększy się zasięg i skala eventu. W G2A Arenie w Jasionce koło Rzeszowa będzie można zobaczyć oferty dystrybutorów artykułów spożywczych, firm ubezpieczeniowych, banków, firm działających w branży turystycznej, hotelarskiej, informatycznej, telekomunikacyjnej, firm zajmujących się wyposażeniem i aranżacją wnętrz: sklepów, hurtowni, biur, lokali gastronomicznych. Od kilku edycji wśród wystawców są również dealerzy samochodów dostawczych i osobowych. Obecność zagranicznych producentów nadaje wydarzeniu międzynarodowy charakter i przyciąga corocznie kilka tysięcy zwiedzających. Na wszystkich uczestników czekają także liczne promocje, degustacje, a także losowania nagród. Wstęp na Targi jest bezpłatny. W drugi dzień Targów (4 listopada) o godz. 13:00 odbędzie się koncert zespołu Piękni i Młodzi.

Ogólnopolski Kongres FMCG

Równocześnie z Targami odbędzie się Kongres: „Dokąd zmierza polski handel?”, który zgromadzi ekspertów, liderów opinii oraz kluczowe postacie w polskim handlu, w tym przedstawicieli kierownictw największych koncernów i firm rynku FMCG. Moderatorami będą redaktorzy najlepszych pism branżowych. Przez dwa dni będą odbywały się prezentacje, panele dyskusyjne, debaty poświęcone bieżącej sytuacji w handlu oraz trendom, nowym oczekiwaniom klientów i prognozowanym kierunkom rozwoju.

Program debat w ramach tegorocznego Kongresu prezentuje się następująco:

3 listopada, środa

12:20 - 13:20, DEBATA: "Przyszłość polskiego konsumenta. Które zachowania wymuszone przez pandemię będą dalej ulegać wzmocnieniu a które osłabną", Moderator: Szymon Mordasiewicz, Commercial Director Consumer Panel Poland w GfK,

13:50 - 14:50, DEBATA: "Wraca SMART shopper. Co to oznacza dla koszyka i zakupów. Czy rzeczywiście wszystko musi być taniej i na promocji? 7 segmentów polskiego konsumenta. Czym różnią się od siebie i jakie typy dominuję w małym formacie.", Moderator: Szymon Mordasiewicz, Commercial Director Consumer Panel Poland w GfK

4 listopada, czwartek

10:20 - 11:20, DEBATA: "Co małe sklepy wyciągnęły z większego, pandemicznego koszyka i jak zatrzymać pozyskanych w czasie pandemii klientów? Czym można wygrywać z dyskontami i dlaczego niektórym się to udaje?", Moderator: dr Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna, Handel

11:45 - 12:45, DEBATA: "Zredefiniowana normalność: czy brak stabilizacji i powracające pandemiczne fale zakupów na zapas już zostaną? Jak się przygotować i jak reagować na tak szybko zmieniający się popyt konsumentów?", Moderator: dr Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna, Handel

Równocześnie będzie realizowana Akademia Trade Marketingu współorganizowana przez pismo Hurt i Detal. W ramach niej specjalista od zwiększania sprzedaży oraz Visual Merchandisingu oraz ekspert ogólnopolskiego tytułu branżowego Hurt & Detal dr Marek Borowiński zrealizuje prezentacje:
  • "Jak za pomocą visual merchandisingu i skutecznej komunikacji POS zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie
  • "Jak zmieniły się zachowania konsumenckie w czasie Pandemii? Czyli kim jest nowy klient i jaki będzie wywierał wpływ na trendy w handlu?"
Prezentacje na bazie aktualnych badań i analiz zaprezentują również partnerzy. W programie:

3 listopada

12:00 - 12:15, Prezentacja wprowadzająca do debaty, Szymon Mordasiewicz, Commercial Director Consumer Panel Poland w GfK,

13:30 - 13:45,    Prezentacja wprowadzająca do debaty, Michał Maksymiec, Dyrektor ds. współpracy z sieciami detalicznymi Panelu Gospodarstw Domowych, GfK Polonia

4 listopada

10:00 - 10:15,    Prezentacja wprowadzająca, Elżbieta Szarejko, Ekspert, CMR

11:25 - 11:40, Prezentacja "Normalność dwubiegunowa. Redefinicja zakupów - potrzeb - miejsc zakupów.", Tomasz Wysocki, Client Business Partner / Sourcing Leader, NielsenIQ

W programie przewidziano także Kongres Mięsny, w ramach którego odbędzie się dyskusja "Czy pandemia zmieniła branżę mięsną, czy zmieniła klienta - perspektywy i trendy?"

Ponadto odbędzie się konferencja finansowa poświęcona kluczowym aspektom z zakresu ekonomii szczególnie ważnym dla handlu zrealizowana przez ekspertów z GWW. Tematyka przedstawia się następująco:

PREZENTACJA: "Polski Ład – nowe wyzwania dla przedsiębiorców”, Mateusz Pietranek, doradca podatkowy, GWW

PREZENTACJA: "Polski Ład – planowane instrumenty wsparcia – ulgi i zachęty podatkowe", Aneta Skowron, adwokat, GWW

Czołowi przedstawiciele polskiego handlu

Na zaproszenie Organizatorów wydarzenia w debatach i panelach dyskusyjnych, wezmą udział przedstawiciele z najwyższego szczebla organizacyjnego czołowych koncernów i firm rynku FMCG.W gronie zaproszonych do udziału w roli panelistów znaleźli się m.in.:

•    Agata Partyka, Dyrektor ds. rozwoju klientów, Danone Polska
•    Aneta Skowron, adwokat, GWW
•    Bogusław Kowalski, Prezes, Graal
•    Ignacy Kowalski, Dyrektor Handlowy, Zakłady Mięsne Madej Wróbel
•    Jan Kolański, prezes, Colian
•    Maciej Blaut, Sales Director, Bahlsen
•    Maciej Herman, CEO at LOTTE Wedel
•    Marcin Celejowski, Dyrektor ds. Sprzedaży, Grupa Żywiec
•    Marek Sypek, Dyrektor Generalny, Stock Polska
•    Michał Mrowiec, Wiceprezes ds. Sprzedaży, Kompania Piwowarska
•    Mieszko Musiał, Prezes Zarządu, Carlsberg Polska
•    Paweł Głowniak, Dyrektor Handlowy, Herbapol Lublin S.A.
•    Paweł Gurgul, Prezes Zarządu, Grupa Hortex
•    Rafał Wróblewski, Dyrektor Sprzedaży, Członek Zarządu – Nestle Polska S.A.
•    Robert Sas, Sales Lead, Traditional Trade, Mondelez Polska Sp. z o.o.
•    Robert Wawro, Dyrektor Operacyjny (COO), Maspex
•    Ryszard Pizior, Prezes OSM Włoszczowa,
•    Sławek Brzózek, Senior ESG&CSR Expert, Go Responsible
•    Tomasz Baran, Dyrektor Obszaru Sprzedaży/ Director, South-East Sales, „SOKOŁÓW” S.A.
•    Tomasz Parzybut, Dyrektor Generalny, Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Warszawa
•    Urszula Miazga, Marketing Manager Zakład Mięsny Smak Górno sp. z o.o.
•    Waldemar Dimke, Dyrektor Sprzedaży, Hochland Polska Sp. z o.o.
•    Zenon Daniłowski, Prezes Zarządu, Makarony Polskie SA

Loteria TARGOMANIA

Podczas dwóch dni Targów odbędą się losowania nagród. W sumie dla odwiedzających przewidziano kilkadziesiąt nagród o łącznej kwocie ponad 30 tys. złotych. Wśród nich będą telewizory, tablety, laptopy, drony, smartwatch’e, rowery, sprzęt sportowy czy zestawy nagród.

Nagroda specjalna

Nagrodą specjalną na targach będzie kultowy skuter Vespa, którą ufunduje firma Carlsberg. Model Pirmavera to pojazd o nowoczesnym i ekologicznym silniku. Ten kultowy pojazd trafi do jednego z klientów targowych.

Nagrody dla najlepszych

Podczas tegorocznych Targów już po raz dziewiąty Jury przyzna specjalne certyfikaty i „Złote Medale” dla produktów FMCG. Kapituła wybierze 30 produktów, które otrzymają pamiątkowe medale, certyfikaty oraz prawo używania znaku na produktach. Ponadto wręczone zostaną Złote Specjały oraz nagrody od Władz Miasta i Regionu.




tagi: Specjał , Międzynarodowe Targi Biznes-Żywność-Medycyna-Auto Flota , Rzeszów , targi spożywcze , FMCG , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , sieci handlowe ,