OneDayMore, polski producent zdrowej żywności, bazującej na roślinach, odświeżył logotyp. To pierwsza zmiana od początku istnienia firmy (2017). Modyfikacja logotypu służy unowocześnieniu elementów składających się na tożsamość firmy, przy jednoczesnym wzmocnieniu pozycji marki, która wspiera konsumentów w zdrowym odżywianiu.
Obecny projekt jest modyfikacją dotychczasowego symbolu firmowego. Wciąż mocno nawiązuje do logotypu, który obowiązywał od początku założenia firmy. Zmiana polega na uproszczeniu formy graficznej, by całość stała się bardziej minimalistyczna, a co za tym idzie – czytelna i jeszcze lepiej dostosowana do cyfrowych kanałów komunikacji. Aktualnie trwają także prace nad wdrażaniem nowego systemu identyfikacji graficznej opakowań tub musli, owsianek i granol. Rebranding produktów rozpocznie się jesienią br. i będzie następował stopniowo.
Wprowadzane przez OneDayMore zmiany, w zakresie identyfikacji marki, mają za zadanie wspierać pozycjonowanie firmy mieszczące się w jej manifeście – „pomagać konsumentom i inspirować ich do dbania o lepsze i bardziej zrównoważone odżywianie, poprzez pyszne, zdrowe i proste w przygotowaniu produkty”.
- Odświeżenie brandu to naturalny etap rozwoju identyfikacji wizualnej naszej firmy. Prowadzimy intensywne prace nad rozszerzaniem asortymentu, dlatego zależy nam na tym, aby portfolio naszej marki było przedstawiane w atrakcyjny dla konsumenta, nowoczesny sposób, dostosowany do współczesnych standardów komunikacyjnych. Nowy logotyp ma wzmocnić wizerunek OneDayMore jako marki, która przypomina to, co naprawdę ważne – smak, zdrowie, prostota. – mówi Dariusz Haraj, CEO OneDayMore.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.