Eksperci Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S.A. pokreślili osiągnięcie przez firmę wysokich standardów w odniesieniu do następujących kryteriów:
- jakości produktu,
- rzetelność i kompleksowość przekazywanych informacji,
- procedury zapewniające sprawne funkcjonowanie organizacji,
- skuteczność prowadzonej polityki jakościowej,
- zaangażowanie pracowników w optymalizację procesów oraz realizację celów jakościowych,
- efektywność zarządzania organizacją,
- stopień zadowolenia klientów, pracowników oraz otoczenia społecznego.
Oficjalne wręczenie nagród odbyło się 18 lutego 2010 roku podczas Finałowej Galii w Hotelu Diament w Katowicach. Nagrodę w imieniu firmy odebrała Aneta Gorzelanna, dyrektor ds. Handlu i Marketingu.
(Maja Święcka)
tagi: Profi ,
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Z dumą informujemy, że HELIO S.A. została uhonorowana...
Mutti, włoska firma rodzinna i europejski lider na rynku...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...
Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc...
Trwają prace nad uproszczeniami dla rolników...