Z rynku FMCG

Carrefour i Everli rozszerzają współpracę o dostawy ze sklepów Carrefour BIO

Wtorek, 28 września 2021
Polscy klienci zyskali łatwiejszy dostęp do produktów ekologicznych. Dostawy artykułów ze sklepów Carrefour BIO, oferujących certyfikowaną żywność ekologiczną, można już zamawiać w serwisie zakupowym Everli oferującym sprawne dostawy domowe. W serwisie Everli dostępna jest również oferta innych sklepów sieci Carrefour Polska.
Carrefour BIO to innowacyjny koncept, który zapewnia szeroki wybór żywności ekologicznej. Pierwszy taki sklep w Polsce został otworzony w 2019 roku w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 87. W asortymencie Carrefour BIO znajduje się ponad 3000 produktów, od wypiekanego na miejscu pieczywa, warzyw i owoców z ekologicznych upraw po unikalną ofertę produktów bio marki własnej Carrefour, objętych gwarancją najniższej ceny. Na półkach można znaleźć nie tylko produkty spożywcze, lecz również kosmetyki naturalne czy biodetergenty. Sieć uruchomiła nowy format sklepów w ramach strategii transformacji żywieniowej i demokratyzacji żywności bio.

Ceny takie jak w sklepie stacjonarnym

Na przełomie sierpnia i września br. oferta sklepów Carrefour BIO została udostępniona w serwisie Everli – platformie typu marketplace służącej do zakupów spożywczych online.

– Zależy nam, aby zdrowa żywność pochodząca z ekologicznej produkcji oraz produkty bio do pielęgnacji były łatwo dostępne i przystępne cenowo dla konsumentów z całej Polski – mówi Michał Sacha, Członek Zarządu, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych w Carrefour Polska. – Stawiamy na nieustanny rozwój nowych, wygodnych sposobów robienia zakupów, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań e-commerce. Dzięki rozszerzeniu współpracy z Everli możemy jeszcze bardziej ułatwić klientom skorzystanie z bogatej oferty produktów ekologicznych, którą oferujemy w naszej sieci w ramach strategii transformacji żywieniowej i programu Act for Food.

Dzięki współpracy między Carrefour Polska a Everli użytkownicy serwisu już mogą zamówić zakupy z wybranego sklepu Carrefour BIO, które specjalnie przeszkolony dostawca – Szoper Everli dostarczy pod drzwi ich domu. Usługa może zostać wykonana nawet w tym samym dniu, kiedy zostało złożone zamówienie. Produkty dostępne w serwisie Everli mają taką samą cenę, jak w sklepie stacjonarnym Carrefour  BIO – klienci uiszczają tylko opłatę za dostawę w wybranym terminie.

– Dołączenie Carrefour BIO do grona partnerów Everli cieszy nas podwójnie. Jednym z naszych najważniejszych celów jest stałe poszerzanie oferty dla Klientów w taki sposób, żeby za pomocą jednej platformy mogli zaspokoić różnorodne potrzeby związane z codziennymi zakupami. Unikalny profil sklepów Carrefour BIO oraz wyselekcjonowany asortyment doskonale wpisują się w tę różnorodność. Z drugiej strony, nie mniej ważne są dla nas dobre relacje z naszymi partnerami i ich zaufanie, dzięki któremu możemy rozszerzać dotychczasową współpracę – w tym przypadku z całą siecią Carrefour – mówi Anna Podkowińska-Tretyn, Chief Business International w Everli.

Carrefour stawia na wygodne zakupy

Sieć Carrefour Polska już w 2019 roku jako pierwsza rozpoczęła współpracę z serwisem Everli (działającym wówczas pod szyldem Szopi.pl), wyznaczając nowe standardy na polskim rynku e-grocery. Klienci od ponad trzech lat korzystają z możliwości zamówienia do domu zakupów z oferty kilku tysięcy produktów ze sklepów Carrefour.

Marka od lat rozwija ofertę nowoczesnych form robienia zakupów, by wyjść naprzeciw zmieniającym się potrzebom konsumentów. Obecnie poza tradycyjnymi zakupami w sklepie klienci mogą wybrać między dowozem zakupów do domu – realizowanym przez sieć oraz we współpracy z partnerami zewnętrznymi – odbiorem zamówienia online w hiper- i supermarketach (w formule Zamów i odbierz), dostarczeniem produktów do bagażnika samochodu w punktach Carrefour Drive oraz przesyłką kurierską produktów niewymagających chłodzenia. Od 2019 roku część oferty Carrefour jest dostępna również w serwisie Allegro.



tagi: Carrefour , Everli , dostawy ze sklepów Carrefour BIO , sprzedaż , handel, , konsument , FMCG ,