„Forever FUN” to claim, który przyświeca marce Chupa Chups od lat i zachęca wszystkich, niezależnie od wieku do wspólnej zabawy. Hasło to jednak szczególnie upodobali sobie najmłodsi konsumenci, którzy w wolnym czasie stawiają przede wszystkim na FUN. Jak nie trudno się domyślić, znaczna część rozrywkowych aktywności dzisiejszych nastolatków dzieje się za pośrednictwem Internetu i portali społecznościowych.
Badania EU NET ADB wskazują, że ok. 90% respondentów w wieku nastoletnim (14-17 lat) jest użytkownikiem co najmniej jednego serwisu społecznościowego [1]. Obecność w social mediach to dla najmłodszego pokolenia zarazem sposób na wyrażenie siebie, jak i forma rozrywki. Za pomocą Internetu nastolatki mają wręcz nieograniczone możliwości w kreowaniu własnego wizerunku oraz zabawie różnymi konwencjami. Dostęp do atrakcyjnych materiałów i informacji oraz możliwości komunikacyjne, jakie gwarantuje świat wirtualny, niewątpliwie zachęcają młodzież do spędzania wolnego czasu właśnie w przestrzeni internetowej. Ale przecież FUN to nie tylko social media – jest mnóstwo sposobów na kreatywną rozrywkę. Aktywności sportowe, wspólne wycieczki, poszerzanie zdolności kulinarnych, odpoczynek na łonie natury, a może zajęcia artystyczne? Obecnie możliwości jest mnóstwo i warto z nich korzystać.
Gratka dla Fanów FUNU
Marka Chupa Chups z myślą o wszystkich miłośnikach dobrej zabawy organizuje konkurs. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody. – Pięć osób ma szansę na wygranie miesięcznego kieszonkowego o wartości 500 zł, które będzie wypłacane przez cały rok. Ponadto, do zdobycia jest 100 bluz oraz 150 czapek z logiem Chupa Chups – mówi Michał Bonecki, Dyrektor Marketingu Perfetti Van Melle Polska.
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy kupić min. 2 opakowania gumy balonowej Chupa Chups i zachować paragon, a następnie na stronie foreverfun.pl w formie opisu lub zdjęcia pokazać, jak można się bawić w myśl hasła „Forever Fun”. Konkurs trwa do 30 września 2021 roku.
[1] Katarzyna Makaruk, Korzystanie z portali społecznościowych przez młodzież. Wyniki badania EU NET ADB http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.desklight-c4186538-b9e3-4eb1-846f-7805b3a85f4e
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.