Mleczarnia Turek ruszyła z nową kampanią telewizyjną flagowego produktu NaTurek Camembert. Nowa reklama skupia się wokół przyjemności - przyjemności tworzenia i przyjemności dzielenia się tym, co najlepsze z bliskimi nam osobami.
W nowej reklamie komunikujemy wartości, z których zawsze byliśmy dumni – mówi Aleksandra Kaszkowiak-Niewola, Senior Brand Manager marki NaTurek - Takie jak fakt, że do produkcji naszych serów używamy mleka z polskich rodzinnych gospodarstw; ale pojawiają się w niej i nowe wątki. Po raz pierwszy zabieramy odbiorców do serowarni serów pleśniowych. Przedstawiamy im serowara, który z dumą tworzy sery camembert. Kiedy ser dojrzeje i jest pyszny i kremowy, nasz serowar dzieli się nim ze swoją partnerką. W myśl zasady, że przyjemność rośnie wtedy, kiedy się ją dzieli z innymi – do czego nawiązuje hasło kampanii – „Dzielmy się przyjemnością”.
Nowa kampania rozpoczęła się 13 sierpnia i będzie trwała do 30 września. Ma na celu wzrost postrzeganie marki jako tej, która dostarcza smaczne, wysokiej jakości produkty, którymi chce się dzielić z najbliższymi. Reklama emitowana jest w kopii 30” oraz 15”we wszystkich dużych stacjach telewizyjnych i tematycznych. Dodatkowym kanałem wzmacniającym komunikację będą kanały social media marki NaTurek (Facebook i Instagram).
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.