Serki Tartare w nowej odsłonie. Mleczarnia Turek postawiła na innowacyjną zmianę
Wtorek, 31 sierpnia 2021
Od dziś szukajcie na półkach serków Tartare w całkiem nowej odsłonie. Wyjątkowy produkt wymaga nieoczywistego designu. Taki właśnie jest nowy Tartare – elegancki, wysublimowany, spójny w każdym detalu.
Mleczarnia Turek postawiła na innowacyjną zmianę w kategorii - rezygnując z pokazania kanapki na opakowaniu zyskujemy skupienie wzroku konsumenta na składnikach produktu, które tak jak i sama marka są wyjątkowe oraz kuszące.
Pierwsze skrzypce na kubeczku gra smak oraz jego uwodzicielska intensywność. Drugie skrzypce to kolor zielony, który jest elementem rozpoznawalności marki. Nawiązuje do natury razem z ikonką „100% naturalnych składników”. Teraz konsument ma pewność, że sięga jednocześnie po smaczny i wartościowy produkt.
Marka Tartare zyskała również nowe logo – identyczne jak w innych krajach europejskich. Producent podkreślił tym międzynarodowy charakter marki oraz nowoczesność z nutą elegancji.
Nowe opakowania zostały stworzone razem z agencją Hi! Brands, która dopracowała każdy szczegół. Szczegóły są ważne, ponieważ mówią o najwyższej jakości. I taki właśnie jest nowy Tartare. Dopracowany i kuszący w 100%. Jak i w 100% naturalny.
Szukajcie odmienionych serków na półce i smakujcie nowego Tartare każdym zmysłem!
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.