Nowości

Serki Tartare w nowej odsłonie. Mleczarnia Turek postawiła na innowacyjną zmianę

Wtorek, 31 sierpnia 2021
Od dziś szukajcie na półkach serków Tartare w całkiem nowej odsłonie. Wyjątkowy produkt wymaga nieoczywistego designu. Taki właśnie jest nowy Tartare – elegancki, wysublimowany, spójny w każdym detalu.
Mleczarnia Turek postawiła na innowacyjną zmianę w kategorii - rezygnując z pokazania kanapki na opakowaniu zyskujemy skupienie wzroku konsumenta na składnikach produktu, które tak jak i sama marka są wyjątkowe oraz kuszące.

Pierwsze skrzypce na kubeczku gra smak oraz jego uwodzicielska intensywność. Drugie skrzypce to kolor zielony, który jest elementem rozpoznawalności marki. Nawiązuje do natury razem z ikonką „100% naturalnych składników”. Teraz konsument ma pewność, że sięga jednocześnie po smaczny i wartościowy produkt.

Marka Tartare zyskała również nowe logo – identyczne jak w innych krajach europejskich. Producent podkreślił tym międzynarodowy charakter marki oraz nowoczesność z nutą elegancji.

Nowe opakowania zostały stworzone razem z agencją Hi! Brands, która dopracowała każdy szczegół. Szczegóły są ważne, ponieważ mówią o najwyższej jakości. I taki właśnie jest nowy Tartare. Dopracowany i kuszący w 100%. Jak i w 100% naturalny.

Szukajcie odmienionych serków na półce i smakujcie nowego Tartare każdym zmysłem!



tagi: Serki Tartare , Mleczarnia Turek , innowacje , rynek spożywczy , produkcja , sprzedaż , handel , konsument ,