Handel

Sieć ALDI będzie dostępna we wszystkich województwach w Polsce. We wrześniu otworzy 7 nowych sklepów

Poniedziałek, 30 sierpnia 2021
Od początku roku sieć ALDI pojawiła się już w 14. nowych lokalizacjach, a do końca września sklepy ALDI zostaną otwarte w kolejnych siedmiu - w Starogardzie Gdańskim, Słupsku, Gdańsku, Płocku, Łomży, Nowym Sączu oraz Mikołowie. Łączna powierzchnia wszystkich siedmiu nowych sklepów to niemal 10 tysięcy m2.
Dotychczas ALDI obecne było głównie w miastach południowej, centralnej i zachodniej Polski, gdzie marka została dobrze przyjęta przez klientów. Od początku 2020 r. sieć swoją ekspansję prowadzi na terenie całej Polski. W 2020 roku pojawiło się 24 nowych sklepów, a w 2021 roku do końca sierpnia sieć otworzyła kolejne 14 nowych lokalizacji. Aktualnie ALDI posiada 176 marketów i planuje jeszcze do końca tego roku otworzyć około 31 sklepów, w tym 7 z nich już we wrześniu. Będą to sklepy w Starogardzie Gdańskim, Słupsku, Gdańsku, Płocku, Łomży, Nowym Sączu oraz Mikołowie, a łączna powierzchnia wszystkich siedmiu nowych sklepów to niemal 10 tysięcy m2.Już we wrześniu po otwarciu sklepu w Łomży, sieć posiadać będzie sklepy w każdym województwie. Pod koniec roku odbędzie się huczne otwarcie 200 sklepu!

- Chcemy być obecni jak najbliżej naszych klientów, dlatego poszukujemy dobrze skomunikowanych lokalizacji, blisko osiedli - domów mieszkalnych, ale i główne centra zakupowe i biurowe są uwzględniane w naszej strategii. Już we wrześniu będziemy w każdym województwie.  To wskazuje jak dynamicznie rozwijamy się w Polsce. Ułatwiamy naszym klientom zakupy jak to tylko możliwe. Szczególną dbałość przykładamy do koncepcji wnętrz naszych sklepów - to co nas wyróżnia to szerokie alejki między półkami, wyjątkowe marki własne, po które chętnie się wraca oraz wysoka jakość produktów przy relatywnie niskiej cenie– tłumaczy Tomasz Gawlik, Dyrektor Obszaru Nieruchomości i Ekspansji sieci ALDI w Polsce.

ALDI to sieć z ponad 100 letnią tradycją, twórca formatu dyskontu. We wszystkich 7 nowo otwieranych sklepach klienci będą mieli okazję skorzystać z atrakcyjnych promocji na wszystkie produkty marek własnych ALDI. Promocją objęte zostaną między innymi docenione przez konsumentów w Wielkim Teście ALDI Kiełbaski Norymberskie marki HoWe, czekolada Orzechowa Château, bio Oliwa z oliwek Gut Bio czy sok wieloowocowy PureFruit. Dodatkowo w trakcie świętowania klienci będą mieli okazję skorzystać również z sięgającego nawet do 50% rabatu na produkty spożywcze oraz artykuły dla domu i rodziny.

Nowością jest promocja Ale Prezenty aktywna w dniu otwarcia sklepu. Konsumenci, którzy dokonają wtedy zakupów za kwotę 100 zł brutto otrzymają torby wypełnione produktami ALDI, przy czym oferta ważna jest do wyczerpania zapasów, dlatego warto tego dnia zakupy zaplanować wcześniej. A po zakupach, w godzinach od 10.00 do 17.00 przed sklepem na odwiedzających ALDI czekać będzie bezpłatny poczęstunek z Foodtrucka ALDI, w którym za okazaniem paragonu będzie można odebrać poczęstunek na wynos!

Wszystkie 7sklepówprzygotowanych jest zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, jak i asortymentu oraz jego ekspozycji. Sieć zadbała o dodatkowe udogodnienia dla konsumentów. Sklepy wyposażone są w krajalnicę do chleba i małe wózki zakupowe dla najmłodszych. Znajdą się w nich również pokój dla matki z dzieckiem oraz toaleta. Na klientów czekać będą również komfortowe parkingi z uwzględnieniem dedykowanych miejsc dla osób niepełnosprawnych.

Sklepy otwarte będą od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22:00, a w niedziele handlowe od 9:00 do 20:00.Sieć zatrudniła kilkunastu pracowników w każdej z nowych lokalizacji. Łączna powierzchnia wszystkich siedmiu sklepów to niemal 10 tysięcy m2.



tagi: ALDI , sieć handlowa , nowe placówki handlowe , sprzedaż , handel , konsument , rynek spożywczy , FMCG , produkty spożywcze ,