Z rynku FMCG

Glovo wprowadza dedykowaną zakładkę dla kategorii alkohol

Piątek, 27 sierpnia 2021
Glovo, hiszpański gracz branży delivery, wdraża nową zakładkę „Sklepy z alkoholem” agregującą tego rodzaju asortyment oferowany przez dedykowane sklepy. Usługa dostępna jest na terenie Warszawy, jednak firma planuje wdrożenie konceptu w kolejnych miastach.
Po uruchomieniu systemu szybkich dostaw Q-Commerce, abonamentowej usługi Glovo Prime, czy sieci mikrocentrów dystrybucji, Glovo wdraża kolejne rozszerzenie oferty. W ramach pilotażu kurierzy dostarczą na terenie Warszawy nową kategorię produktów.

Wśród sklepów z asortymentem alkoholowym dostępnych w dedykowanej zakładce, użytkownicy aplikacji, w zależności od swojej lokalizacji, mogą zamówić produkty oferowane przez: Inne beczki, Vine Avenue, Wine Me, Single Malt, Smacza Jama, Dobre Wina. Oferta będzie sukcesywnie rozszerzana o nowych partnerów i udostępniana w kolejnych miastach.

Nieustannie obserwujemy potrzeby zarówno naszych klientów, jak i partnerów. Wprowadziliśmy ostatnio wiele innowacji, dzięki którym użytkownicy aplikacji mogą jeszcze wygodniej zamawiać dania z restauracji, robić zakupy spożywcze oraz składać niestandardowe zamówienia. Rozwijanie sieci partnerstw, zwiększanie dostępności geograficznej aplikacji i udostępnianie nowych kategorii jest dla nas priorytetem. - powiedział Carlos Silvan, główny menedżer Glovo na Polskę

Podczas składania zamówienia poprzez dedykowaną zakładkę, klienci będą musieli każdorazowo potwierdzić swój wiek, zaakceptować regulamin, a przez to zgodzić się na zweryfikowanie pełnoletności przez kuriera, a także odmowę wydania produktu osobie nietrzeźwej.



tagi: Glovo , aplikacja , zakładka , alkohole , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument ,