Wiadomości

Stokrotka rozwija markę własną

Wtorek, 24 sierpnia 2021
Sieć sklepów Stokrotka konsekwentnie rozwija produkty marki własnej i chce z nich uczynić jeden z filarów sprzedaży. Obecnie na półkach klienci mogą znaleźć ok. 650 indeksów. Do końca roku oferta produktów dostępnych wyłącznie w sklepach Stokrotki ma powiększyć się o kolejne kilkadziesiąt artykułów tzw. private labels. Docelowo w portfolio ma być ich nawet ok. tysiąca.
- Strategia na obecne czasy w handlu, musi zakładać łatwość przystosowania się do zmian. Atutem marek własnych jest właśnie szybka adaptacja oferty do potrzeb klienta. Obserwujemy wyraźnie, że ostatni czas był okresem skokowego wzrostu znaczenia tych artykułów. Chcemy konsekwentnie podążać tą drogą, w dalszym ciągu rozwijając ten segment, przy jednoczesnym rygorystycznym dbaniu o jakość – mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu Stokrotki Sp. z o.o., dyrektor sprzedaży i marketingu.

Produkty z półki marki własnej mają dzisiaj istotny wpływ na rozwój sieci. Zwiększają sprzedaż, generując ruch w sklepach i budują lojalność klientów. Równolegle tworzą wizerunek cenowy sklepów. Klienci wybierający markę własną otrzymują produkty w przystępnej cenie, w żaden sposób nie odbiegające jakościowo od liderów w swoich kategoriach.

- Chcemy pokazać naszym klientom, że Stokrotka jest doskonałym miejscem do tego, że mimo obecnych, trudnych i nieprzewidywalnych czasów, wcale nie musimy rezygnować z dotychczasowych przyzwyczajeń i stylu życia. Bardzo szeroka gama produktów marki własnej które oferujemy gwarantuje wysoką jakość, a jednocześnie pomoże zadbać o nasze domowe budżety - podkreśla dyr. Wawryszczuk.

Artykuły wytwarzane jako marka własna obejmują niemal wszystkie kategorie spożywcze i chemiczno-kosmetyczne. Wyróżniają się jednolitą stylistyką opakowań. Stokrotka

sukcesywnie rozwija ofertę asortymentową w tym segmencie, szczególnie w kategoriach świeżych, jak nabiał, jajka itd.



tagi: Stokrotka , marka własna , sieci handlowe , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG ,