Sieć sklepów Stokrotka konsekwentnie rozwija produkty marki własnej i chce z nich uczynić jeden z filarów sprzedaży. Obecnie na półkach klienci mogą znaleźć ok. 650 indeksów. Do końca roku oferta produktów dostępnych wyłącznie w sklepach Stokrotki ma powiększyć się o kolejne kilkadziesiąt artykułów tzw. private labels. Docelowo w portfolio ma być ich nawet ok. tysiąca.
- Strategia na obecne czasy w handlu, musi zakładać łatwość przystosowania się do zmian. Atutem marek własnych jest właśnie szybka adaptacja oferty do potrzeb klienta. Obserwujemy wyraźnie, że ostatni czas był okresem skokowego wzrostu znaczenia tych artykułów. Chcemy konsekwentnie podążać tą drogą, w dalszym ciągu rozwijając ten segment, przy jednoczesnym rygorystycznym dbaniu o jakość – mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu Stokrotki Sp. z o.o., dyrektor sprzedaży i marketingu.
Produkty z półki marki własnej mają dzisiaj istotny wpływ na rozwój sieci. Zwiększają sprzedaż, generując ruch w sklepach i budują lojalność klientów. Równolegle tworzą wizerunek cenowy sklepów. Klienci wybierający markę własną otrzymują produkty w przystępnej cenie, w żaden sposób nie odbiegające jakościowo od liderów w swoich kategoriach.
- Chcemy pokazać naszym klientom, że Stokrotka jest doskonałym miejscem do tego, że mimo obecnych, trudnych i nieprzewidywalnych czasów, wcale nie musimy rezygnować z dotychczasowych przyzwyczajeń i stylu życia. Bardzo szeroka gama produktów marki własnej które oferujemy gwarantuje wysoką jakość, a jednocześnie pomoże zadbać o nasze domowe budżety - podkreśla dyr. Wawryszczuk.
Artykuły wytwarzane jako marka własna obejmują niemal wszystkie kategorie spożywcze i chemiczno-kosmetyczne. Wyróżniają się jednolitą stylistyką opakowań. Stokrotka
sukcesywnie rozwija ofertę asortymentową w tym segmencie, szczególnie w kategoriach świeżych, jak nabiał, jajka itd.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.