Handel

Netto w miejsce Tesco w kolejnych lokalizacjach i z nowymi rozwiązaniami

Czwartek, 19 sierpnia 2021
Ponad 150 sklepów otwartych do końca roku – to coraz bliższy do osiągnięcia cel sieci Netto, która kontynuuje realizację ambitnego planu konwersji sklepów przejętych po Tesco. W ciągu ostatnich dwóch tygodni duńska sieć otworzyła dziewięć nowych placówek. Netto rozwija także infrastrukturę konwertowanych sklepów: cztery nowo otwarte placówki posiadają strefę kas samoobsługowych. W ciągu najbliższego półrocza kasy samoobsługowe pojawią się w około 50 sklepach przejętych po Tesco.
12 sierpnia przy ul. Kopcińskiego 31D w Łodzi otworzyło się już 12. Netto w mieście. Łódź pozostaje tym samym trzecim miastem w Polsce pod względem liczby sklepów Netto, wyprzedzona tylko przez Poznań (15 sklepów) oraz kolebkę sieci w naszym kraju – Szczecin (25 sklepów).

W Chełmży i Złotowie Netto miało dotychczas po jednym sklepie, od teraz jest ich więcej.

W Chełmży duńska sieć jest obecna nie tylko przy ul. Sikorskiego 36A, ale także przy ul. Chełmińskie Przedmieście 9-11, a więc po obu stronach chełmżyńskiego Rynku. W Złotowie do sklepu przy ul. Kolejowej 9a dołączył nowy, zlokalizowany przy ul. Moniuszki 10 – oba z nich zlokalizowane są w centralnej części miasta.

W ostatnich tygodniach Netto debiutowało w kolejnych miejscowościach w woj. mazowieckim, kujawsko – pomorskim, świętokrzyskim i małopolskim, umacniając swoją pozycję w tych częściach kraju. Mowa o Nasielsku, Radomiu, Łącku, Kazimierzy Wielkiej i Ciechocinku. Tym samym zasięg sieci rośnie i staje się coraz bardziej równomierny.

– Transformacja sklepów Tesco do Netto pozwala nam w krótkim czasie zwiększyć skalę naszego działania. Jesteśmy przekonani, że koncept Netto przyciągnie byłych klientów Tesco i zatrzyma ich na stałe. Netto to format inny od Tesco, ale ma wiele do zaoferowania. Tym, co wyróżnia Netto na rynku, jest szeroka oferta, konkurencyjne ceny, szereg cotygodniowych promocji i rzeczywisty komfort robienia zakupów w naszych placówkach. – mówi Krzysztof Kamiński, dyrektor operacyjny w Netto Polska.

W nowopowstałych sklepach w Łodzi, Radomiu, Złotowie i Raciborzu można szybko i wygodnie zapłacić za swoje zakupy w kasach samoobsługowych.

– Kasy samoobsługowe to odpowiedź na oczekiwania naszych klientów, które uzupełniają pakiet rozwiązań przekładających się na pozytywne doświadczenia zakupowe. – komentuje Krzysztof Kamiński i dodaje: jak dotąd takie kasy zainstalowaliśmy w około 10 sklepach, ale w ciągu najbliższych sześciu miesięcy rozwiązanie będzie dostępne w 50 sklepach przejętych po sieci Tesco. Kasy samoobsługowe zdecydowanie przyjęły się na rynku, z pewnością będą miały pozytywny odbiór również w sklepach Netto.

Wszystkim cotygodniowym inauguracjom towarzyszą specjalne atrakcje, a oferta otwarciowa obejmuje obniżki cen produktów spożywczych i non-foodu do nawet -50%.

Nowo otwierane sklepy funkcjonują w unikatowym formacie Netto 3.0, który nawiązuje do stylu skandynawskiego. Jego wyznacznikami są minimalistyczny charakter wyposażenia i wyważona kolorystyka wystroju sklepów. Szerokie alejki, lampy zapewniające neutralne oświetlenie czy drewniane elementy wystroju zapewnią kupującym komfort i przyjazną atmosferę robienia zakupów.

Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment, obejmujący 3000 produktów w stałej ofercie (w tym 1000 produktów marek własnych) w atrakcyjnych cenach. Klienci mają do dyspozycji szeroki wybór (ponad 150 gatunków) świeżych owoców i warzyw, produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, produkty z certyfikatem BIO, a także produkty ze strefy TO GO obejmującej szeroką gamę dań gotowych.

Do końca roku sieć planuje otworzyć łącznie ponad 150 sklepów w całej Polsce. Koniec całego procesu konwersji planowany jest na połowę przyszłego roku.

W związku z pandemią Covid-19 wszystkie sklepy Netto funkcjonują zgodnie z wszelkimi obostrzeniami i zasadami bezpieczeństwa. Placówki wyposażone są w środki ochronne zabezpieczające zarówno klientów, jak i pracowników.

We wszystkich nowych sklepach istnieje możliwość wypłaty gotówki.



tagi: Netto , Tesco , sieci handlowe , rynek spożywczy , sprzedaż handel , konsument , FMCG ,