Lidl liderem koszyka zakupowego ASM Sales Force Agency
Poniedziałek, 16 sierpnia 2021
Według najnowszego Raportu ASM Koszyk Zakupowy® za lipiec 2021 r. największy spadek cen w ubiegłym miesiącu odnotował Lidl Polska (-5,78%). Tym samym sieć zdobyła pozycję lidera z najniższym wynikiem średniej wartości koszyka zakupowego. Różnica w średniej wartości między pierwszym a drugim i trzecim sklepem w rakingu wynosiła odpowiednio więcej o 5,49 zł (Auchan) i 5,63 zł (Makro).
Lidl Polska nieustannie dąży, nie tylko do rozbudowywania portfolio produktów, ale także bycia konkurencyjną cenowo siecią. Oferując produkty wysokiej jakości w doskonałej cenie, staje się sklepem pierwszego wyboru dla oraz większej grupy konsumentów. Najnowszy Raport ASM Koszyk Zakupowy® jest tego najlepszym przykładem – Lidl zdetronizował pozostałe sklepy z najniższym wynikiem średniej wartości koszyka zakupowego. Wśród badanych 11 sieci wartość koszyka w Lidlu jest najniższym wynikiem średniej jego wartości. Wg raportu ASM to w Lidlu było najwięcej najtańszych grup produktowych (5: chemia domowa i kosmetyki, dodatki, mrożonki, słodycze i produkty sypkie). Dwie najtańsze grupy produktów stwierdzono w sieci Makro (nabiał i napoje). Ani jednej najtańszej grupy produktów nie było w lipcu w kanale e-grocery oraz w sieciach Biedronka, Intermarché, Kaufland, Tesco oraz w innej sieci Cash&Carry.
Analiza 11 sieci handlowych, w tym kanału sprzedaży online wykazała, że w 9 sieciach objętych badaniem, ceny w lipcu br. były nieznacznie wyższe niż w ubiegłym miesiącu. Średnia wartość koszyka w lipcu 2021 r. wyniosła 229,98 zł. Za te same produkty w Lidlu w ubiegłym miesiącu klient zapłaciłby 213,51 zł.
Eksperci ASM Sales Force Agency od ponad dwóch lat cyklicznie analizują ceny zestawu takich samych produktów. Dzięki temu dane prezentowane w raporcie pozwalają na analizę działań sieci handlowych na przestrzeni miesiąca, kolejnych kwartałów oraz w ujęciu rocznym.
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.