Konkursy

Internauci zdecydują, które jednostki Ochotniczych Straży Pożarnych wesprze marka Harnaś

Wtorek, 10 sierpnia 2021
W internetowym konkursie marki Harnaś, każda pełnoletnia osoba może głosować na jednostki Ochotniczych Straży Pożarnych, które następnie wesprze finansowo marka Harnaś. 10 jednostek OSP z największą liczbą głosów otrzyma nagrody pieniężne w wysokości 5 tys. zł. Głosowanie trwa do 30 września br.
Internetowy konkurs, który marka Harnaś organizuje w ramach kampanii „Harnaś wspiera Strażaków Ochotników”, stwarza jednostkom Ochotniczych Straży Pożarnych z całej Polski dodatkową szansę wygrania dofinansowania na cele statutowe. Konkurs prowadzony jest na stronie www.piwoharnas.pl, poprzez którą każda pełnoletnia osoba może oddać jeden głos dziennie na jednostki OSP, które zgłosiły się do konkursu.

10 jednostek OSP z największą liczbą głosów otrzyma nagrody pieniężne w wysokości 5 tys. zł. każda. Łączna pula nagród wynosi 50 tys. zł.

– Zachęcamy do głosowania na jednostki Ochotniczych Straży Pożarnych, które otrzymają finansowe wsparcie od Harnasia. Aby to zrobić, wystarczy wejść na stronę www.piwoharnas.pl i wybrać na mapie jednostkę OSP. Głosować można codziennie, do 30 września br. – mówi Agnieszka Podgórska, menedżer marki Harnaś. – Każdy głos realnie zwiększa szanse na wygraną danej jednostki OSP, dlatego nie wahajmy się go oddać, tak samo jak strażacy nie wahają się, gdy trzeba wyjechać na akcję – dodaje.

Ogłoszenie zwycięzców nastąpi 5 października 2021 roku, na profilu marki Harnaś na portalu społecznościowym Facebook oraz na stronie internetowej www.piwoharnas.pl

W ramach sponsoringu Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP (ZOSP RP) marka Harnaś przekaże w 2021 roku łącznie 1 100 000 zł z na zakup dodatkowego wyposażenia i sprzętu dla jednostek OSP. Dodatkowo w ramach kampanii „Harnaś wspiera Strażaków Ochotników”, odbywa się loteria dla sklepów, z której również zostaną przekazane środki na wsparcie jednostek OSP.

Grafika_IP_konkurs.jpg



tagi: Harnaś , Ochotnicza Straż Pożarna , rynek spożywczy , FMCG , sprzedaż , handel , konsument ,