Wyjątkowa butelka, neonowy kolor, modny design i zaskakujące połączenie smaków – to nowy Garage Dragon Fruit Mojito. Marka Seth and Riley’s Garage wprowadza na rynek kolejny produkt, który spodoba się młodym pełnoletnim konsumentom.
Garage Dragon Fruit Mojito to piwo o zawartości 4,6 proc. alkoholu, o słodko-kwaśnym, bardzo orzeźwiającym smaku. Na półce na pewno wyróżni go oryginalny kształt butelki z zawleczką typu pull-off oraz neonowy, różowy kolor. Nowy wariant to połączenie słodko-kwaśnego smoczego owocu z miętowym orzeźwieniem popularnego Mojito.
- Nowy Garage sprawdzi się na letnich imprezach i zawsze wtedy, kiedy zatęsknimy za egzotycznymi wakacjami. Jest on już czwartym produktem w tej serii i patrząc na popularność pozostałych smaków mamy nadzieję, że również ten, ze smoczym pazurem, zyska swoich wiernych fanów – mówi Paweł Michalik, brand manager Garage w Carlsberg Polska.
Garage Dragon Fruit Mojito należy do segmentu piw smakowych, który stale rośnie, a jego wartościowy udział w kategorii piwnej wyniósł 9,2 proc. (dane za miesiące styczeń-maj 2021 r. wg Nielsena).
Nowy wariant piwa Garage w bezzwrotnych butelkach o poj. 0,4 l jest dostępny na wyłączność w sieci sklepów Żabka od 4 sierpnia 2021 r.
Pozostałe warianty Garage oferowane w szerokiej dystrybucji to: Garage Kamikaze i Garage Hard Lemon oraz na wyłączność w sieci sklepów Żabka – Garage Strawberry Margarita.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.