Z rynku FMCG

Książęce IPA zdobywa mury

Czwartek, 29 lipca 2021
Monumentalny mural Książęce IPA można już oglądać przy ul. Jaworzyńskiej 8 w Warszawie. To projekt zwycięzcy konkursu skierowanego do konsumentów piwa Książęce na kolaż przedstawiający piwny świat - z Książęcym IPA w roli głównej.
Murale, jak każda naścienna forma sztuki, nie tylko zdobią mury, ale są też rodzajem wiadomości zostawianej przez nadawcę dla tego, kto ją rozszyfruje. Mural Książęce IPA „zaczepia” przechodniów zapraszającym gestem znanym z logo Księcia – brand hero marki, który pełni rolę charyzmatycznego przewodnika po świecie piw. Sam konkurs był zaproszeniem konsumentów do świata marki Książęce i niezwykłą okazją do przygotowania projektu kolażu, który stał się częścią miejskiej tkanki jako imponujący mural. Taka odwaga i otwartość do dialogu z konsumentami wpisane są w misję marki.

- Liczba zgłoszeń i jakość nadesłanych prac przerosły nasze oczekiwania. Zwycięska praca została doceniona za szczególnie interesującą i bogatą kolażową kompozycję, nawiązującą do źródeł stylu piwnego Książęcego IPA, czyli historycznego angielskiego rodowodu i nowofalowych amerykańskich chmieli – mówi o konkursie Maciej Kuś, brand manager marki Książęce.

Mural, wykonany według zwycięskiego projektu przez artystów z Good Looking Studio, jest częścią trwającej od marca tego roku wysmakowanej wizualnie i bazującej na współczesnej sztuce kolażu kampanii piwa Książęcego, która opiera się na koncepcji podróży do miejsc, z których wywodzą się poszczególne gatunki. Jednocześnie wpisuje się w bogatą w Polsce tradycję miejskich murali, która ma już blisko 70 lat.

Więcej informacji o działaniach Książęcego znajdą Państwo na stronie www, Facebooku i Instagramie. Galeria prac dostępna jest pod adresem https://ksiazece.pl/mural/galeria



źródło: newseria.pl


tagi: Książęce IPA , piwo , browar , alkohole , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , murale ,