Z rynku FMCG

Sertop – zaufanie to podstawa

Poniedziałek, 26 lipca 2021
Tyski producent serków topionych po raz dwudziesty pierwszy uczestniczy w programie „Przedsiębiorstwo Fair Play” 2021, którego kapituła każdego roku wyróżnia firmy kierujące się etyką w biznesie, oceniając przy tym ich rzetelność we wzajemnych relacjach z dostawcami, klientami i konsumentami.
– Certyfikaty są dla nas szczególnie cenne, ponieważ wzmacniają zaufanie wśród naszych partnerów handlowych oraz są swoistą wizytówką i gwarancją naszej wiarygodności zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym – mówi Tomasz Kania, Dyrektor ds. Handlowych Sertop. – Mamy nadzieję, że przestrzeganie zasad uczciwej konkurencji na każdej płaszczyźnie naszej działalności zostanie docenione także w tym roku przez jury Programu.



tagi: Sertop , sery , serki topione , produkcja , sprzedaż , handel , konsument , rynek spożywczy , FMCG ,