Drogeria

Produkty W5 od Lidl Polska: niezawodne w walce z brudem, w trosce o środowisko

Środa, 21 lipca 2021
Produkty W5 dostępne w Lidl Polska już dawno zdobyły uznanie szerokiej grupy konsumentów. Są cenione za swoją niezawodność w walce z brudem, a także atrakcyjne ceny. Serię tworzy szeroka gama środków czystości. Od niedawna została dodatkowo uzupełniona o produkty, które przyczyniają się do ochrony środowiska.
W serii W5 znajdziemy takie środki czystości, jak m.in. W5 płyn ANTY-KAMIEŃ, który skutecznie usuwa kamień oraz osad z mydła, płyn W5 MAXX POWER do usuwania kamienia i brudu, W5 płyn do kabin prysznicowych oraz wiele innych – portfolio marki W5 jest bardzo bogate i to właśnie wyróżnia ją na tle innych marek dostępnych w pozostałych sieciach handlowych i drogeryjnych.

W trosce o środowisko naturalne, Lidl Polska wprowadził do sprzedaży w ofercie marki własnej nową linię środków do czyszczenia Pure Home by W5. Produkty te zawierają do 98 proc. naturalnych składników i w 100 proc. są produkowane w Polsce. Celem wprowadzenia ekologicznej serii jest wdrażanie przez sieć idei „W trosce o lepsze jutro” Lidl Polska wdraża liczne działania dążące do odpowiedzialnej produkcji i konsumpcji – jedną z podejmowanych przez firmę aktywności w tym kontekście jest ochrona klimatu.

Jedną z nowości, jaką sieć wprowadziła w ostatnim czasie do sprzedaży, są tabletki do zmywarki W5 Pure Home (14,99 zł / 30 szt.). Działają tak samo, jak te klasyczne, a jednocześnie są przyjazne dla środowiska, ponieważ nie posiadają konserwantów ani barwników, są także bezzapachowe. Chronią szkło, zapewniając połysk i blask, jak również idealną czystość. Całość została zapakowana w karton, co ogranicza zużycie plastiku. To kolejne działanie Lidl Polska, który zobowiązał się, że będzie dążyć do zmniejszenia zużycia plastiku do 20% w opakowaniach jednostkowych oraz zbiorczych produktów marek Lidla do 2025 roku oraz do tego, aby 100% opakowań marek własnych Lidla maksymalnie nadawało się do recyklingu do 2025 roku. Działania te są częścią międzynarodowej strategii REset Plastic, wprowadzonej w 2018 roku przez Grupę Schwarz, do której należy Lidl Polska. Grupa realizuje wizję "Mniej plastiku - obieg zamknięty".

To jednak nie koniec działań nastawionych na ochronę środowiska, jakie w ostatnim czasie podjął Lidl Polska. Sieć ma bowiem świadomość, że jednorazowe plastikowe opakowania stanowią ogromny problem dla naszej planety. Lidl, w ramach przyjętej przez siebie polityki zrównoważonego rozwoju, postanowił wprowadzić do swojej oferty produkt, dzięki któremu będziemy mogli ograniczyć emisję plastiku, a przy tym cieszyć się z posprzątanego mieszkania. Tabletki W5 Ecoclear (6,99zł / 2 tabletki), rozpuszczalne w wodzie, pozwalają na stworzenie detergentu, który umożliwi nam ponowne wykorzystanie zużytych butelek po środkach czystości. Produkt dostępny jest w 4 wariantach, z przeznaczeniem do sprzątania: kuchni, łazienki, szyb oraz płyn uniwersalny do różnych powierzchni.

Lidl Polska nieustannie podejmuje działania mające na celu ochronę planety. Ma przy tym świadomość, że w tym celu należy podjąć zdecydowane kroki i przyjąć zakrojone działania na dużą skalę. Dlatego też w ramach przyjętej strategii REset Plastik sieć dodatkowo zobowiązała się wyeliminować czarny plastik z opakowań marek własnych do końca 2021 roku i tym samym znacznie zwiększyć możliwości recyklingu swoich opakowań. Dodatkowo Lidl Polska rozszerzył asortyment marek własnych o produkty neutralne dla klimatu, co umożliwi klientom robienie zakupów w sposób zrównoważony i aktywne przyczynianie się do ochrony klimatu.



tagi: Lidl Polska , produkty W5 , walka z brudem , środowisko naturalne , ekologia , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , środki czystości ,