Kampania #SniadanieChallenge zaingurowała pierwszy etap długofalowej współpracy marki OneDayMore ze znaną blogerką kulinarną, która od lat zajmuje się zdrowym żywieniem. Motywem przewodnim kampanii są proste pomysły na szybkie i wartościowe śniadania, przygotowane na bazie musli, owsianek i granol, uzupełnione sezonowymi, letnimi owocami. Autorskie przepisy, prezentowane w formie krótkich materiałów video z udziałem ambasadorki, emitowane są na Facebooku, Intagramie i YouTube. Można je znaleźć także w serwisie www.onedaymore.pl/dziendobry/
- Polacy szukają śniadania smacznego, zdrowego, dającego energię i szybkiego. Często jednak ze zdrowiem wygrywa wygoda i kończymy na kanapkach, mając przeświadczenie, że przygotowanie ciekawszego, wartościowego śniadania wymaga dużego nakładu czasu. Dołączając do kampanii marki OneDayMore chcę raz na zawsze złamać ten stereotyp, inspirując Polaków do zmiany i dając im zdrową acz szybką alternatywę do oklepanych kanapek. – mówi Kinga Paruzel, ambasadorka marki OneDayMore.
Działania promocyjne obejmują głównie digital i media społecznościowe marki oraz ambasadorki, a ich uzupełnieniem są nośniki citylight w największych miastach w Polsce. Kampanii towarzyszy też dedykowana aktywacja konkursowa prowadzona na Facebooku i Instagramie, której laureat główny otrzyma 3-miesięczny zapas produktów śniadaniowych OneDayMore.
- Jeśli nie jesteś gotowy na rewolucję, zacznij dobrze dzień od małych kroków, zamieniając kanapkę na pyszne, wartościowe śniadanie choćby 3 razy w tygodniu. Wśród moich propozycji znajdziesz m.in. „Hellow yellow”, „Kolorowy bowl”, „Truskawkowe pole”. Przepisy tworzone są z myślą o wszystkich, niezależnie od charakteru wykonywanej pracy i miejsca, w którym spożywany jest pierwszy posiłek. – dodaje Kinga Paruzel, ambasadorka marki OneDayMore.
Kinga Paruzel jest ambasadorką marki OneDayMore od czerwca br. Kampania zyskała silne wsparcie mediowe. Za zakup mediów, strategię, kreacje i realizację kampanii z udziałem ambasadorki odpowiada GPD Agency.
tagi: OneDayMore , letnia kampania , #SniadanieChallenge , Kinga Paruzel , instytut Badawczy ARC , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument ,
ID Logistics, europejski lider logistyki kontraktowej...
W 2023 roku GK Gobarto wypracowała ponad 182 mln zł zysku...
Polacy myślą o gospodarce z coraz większym optymizmem, choć...
Ich postulatom towarzyszy jednak szereg mitów...
Prawie 1/3 inwestycji jest finansowana leasingiem...
Według danych udostępnionych przez ZUS, na koniec 2023 roku...
Autorzy raportu, podsumowując zebrane dane, biją na alarm...
Rolnicy potrzebują pomocy ze strony rządu i unijnych...