Nowy spot reklamowy został przygotowany specjalnie z myślą o nowym wariancie Jupik Shake. Po raz kolejny Jupik Team i jego przygody są głównym tematem spotu, który w atrakcyjny sposób komunikuje również unikatowość nowego produktu - pierwszy owocowy deser w formie napoju dla dzieci.
Celem kampanii jest poinformowanie dzieci o nowym produkcie w portfolio Jupika, wsparcie sprzedaży marki oraz umocnienie jej więzi emocjonalnej z konsumentem.
Spot telewizyjny zostanie wyemitowany w stacjach TVP i Polsat oraz w najpopularniejszych stacjach dziecięcych ( Zig Zap, Nickelodeon, Mini Mini, oraz Disney XD).W TVP i Polsacie spoty ukazywać się będą przy programach dla dzieci, popularnych bajkach i filmach familijnych, a w stacjach dziecięcych w całej ramówce.
Kampania telewizyjna będzie wspierana kampanią on-line na dziecięcych witrynach internetowych. W ramach kampanii osłonowej realizowany będzie konkurs internetowy dla dzieci, w których wygrać będzie można multimedialne klawiatury komputerowe oraz gadżety Jupika.
Kreacja i produkcja PND Futura. Za planowanie i zakup mediów dla kampanii odpowiada dom mediowy MindShare Polska. Za kampanię on-linę odpowiada agencja OS3.
(Maja Święcka)
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...