Nowy spot reklamowy został przygotowany specjalnie z myślą o nowym wariancie Jupik Shake. Po raz kolejny Jupik Team i jego przygody są głównym tematem spotu, który w atrakcyjny sposób komunikuje również unikatowość nowego produktu - pierwszy owocowy deser w formie napoju dla dzieci.
Celem kampanii jest poinformowanie dzieci o nowym produkcie w portfolio Jupika, wsparcie sprzedaży marki oraz umocnienie jej więzi emocjonalnej z konsumentem.
Spot telewizyjny zostanie wyemitowany w stacjach TVP i Polsat oraz w najpopularniejszych stacjach dziecięcych ( Zig Zap, Nickelodeon, Mini Mini, oraz Disney XD).W TVP i Polsacie spoty ukazywać się będą przy programach dla dzieci, popularnych bajkach i filmach familijnych, a w stacjach dziecięcych w całej ramówce.
Kampania telewizyjna będzie wspierana kampanią on-line na dziecięcych witrynach internetowych. W ramach kampanii osłonowej realizowany będzie konkurs internetowy dla dzieci, w których wygrać będzie można multimedialne klawiatury komputerowe oraz gadżety Jupika.
Kreacja i produkcja PND Futura. Za planowanie i zakup mediów dla kampanii odpowiada dom mediowy MindShare Polska. Za kampanię on-linę odpowiada agencja OS3.
(Maja Święcka)
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...