Nieskategoryzowane

Kampania telewizyjna Jupik Shake

Poniedziałek, 15 lutego 2010
Silna kampania telewizyjna i internetowa wspiera nowość marki Jupik  - gęsty napój Jupik Shake. Spoty będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w najpopularniejszych kanałach dziecięcych. Działania internetowe będą obecne na portalach dedykowanych dzieciom. Pierwsza kampania zimowa marki Jupik rozpoczyna się 15 lutego i potrwa do 28 marca 2010.

Nowy spot reklamowy został przygotowany specjalnie z myślą o nowym wariancie Jupik Shake. Po raz kolejny Jupik Team i jego przygody są głównym tematem spotu, który w atrakcyjny sposób komunikuje również unikatowość nowego produktu - pierwszy owocowy deser w formie napoju dla dzieci.

Celem kampanii jest poinformowanie dzieci o nowym produkcie w portfolio Jupika, wsparcie sprzedaży marki oraz umocnienie jej więzi emocjonalnej z konsumentem.

Spot telewizyjny zostanie wyemitowany w stacjach TVP i Polsat oraz w najpopularniejszych stacjach dziecięcych ( Zig Zap, Nickelodeon, Mini Mini, oraz Disney XD).W TVP i Polsacie spoty ukazywać się będą przy programach dla dzieci, popularnych bajkach i filmach familijnych, a w stacjach dziecięcych w całej ramówce.

Kampania telewizyjna będzie wspierana kampanią on-line na dziecięcych witrynach internetowych. W ramach kampanii osłonowej realizowany będzie konkurs internetowy dla dzieci, w których wygrać będzie można multimedialne klawiatury komputerowe oraz gadżety Jupika.

Kreacja i produkcja PND Futura. Za planowanie i zakup mediów dla kampanii odpowiada dom mediowy MindShare Polska. Za kampanię on-linę odpowiada agencja OS3.

(Maja Święcka)