Wywiady

Trzy pytania do Grzegorza Sobocińskiego, Kierownika Biura Zarządu i Marketingu w firmie HELIO

Wtorek, 06 lipca 2021 Autor: Joanna Kowalska, HURT & DETAL Nr 07/185. Lipiec 2021
Trzy pytania do Grzegorza Sobocińskiego, Kierownika Biura Zarządu i Marketingu w firmie HELIO, kieruje Joanna Kowalska.
HELIO triumfuje w prestiżowych plebiscytach i zestawieniach. Rzeczpospolita wycenia Was w rankingu najcenniejszych polskich marek najwyżej z branży. Co wyróżnia markę?

Prawie 30-letnia rynkowa tradycja, atrakcyjne i wysokojakościowe produkty oraz silne wsparcie sprzedaży to kluczowe atuty. Kampanie HELIO wyróżniają się wysokimi budżetami, zasięgami, kreatywnością, a przede wszystkim skutecznością. Według ostatnich badań wizerunek zdrowej marki HELIO ewidentnie dziś procentuje. HELIO zbiera najwięcej głosów pod kątem siły i zaufania do marki. Co więcej, konsumenci spontanicznie wskazują nasze produkty jako ekologiczne i „niezawierające składników, które ich zdaniem są niezdrowe”. Jeżeli dodamy do tego długi termin przydatności, polską markę i rodzimego producenta to mamy komplet najważniejszych cech dla współczesnego konsumenta.

Konsumenci spontanicznie wiążą HELIO ze zdrowym produktem i czystą etykietą. Czy rzeczywiście HELIO wyróżnia się składem od konkurencji?

Od lat kradniemy serca innowacyjnością i dostrzeganiem potrzeb konsumenckich. 20 lat temu HELIO stworzyło kategorię mas do ciast wprowadzając pierwszą na rynku gotową masę makową z bakaliami. Choć dziś masy są już powszechnie znane, produkt HELIO wciąż wyróżnia się renomą i smakiem, a przede wszystkim unikalnym składem – bez glutenu i konserwantów. Przewaga czystego składu podkreślana jest też w innych produktach HELIO. Jako pierwsi zaoferowaliśmy polskim konsumentom popcorn bez oleju palmowego. Polityka eliminowania konserwantów i oleju palmowego widoczna jest też w linii mas krówkowych HELIO Premium oraz bakalii HELIO Natura, certyfikowanych znakiem „Czytaj skład poleca”.

Czy ostatnia nowość także realizuje założenia polityki eliminowania konserwantów i oleju palmowego?

Oczywiście, że tak! Po raz kolejny nasz zespół R&D kreatywnością i know-how wyprzedził konkurencję. Linia suszonych miękkich owoców So Soft! HELIO Natura to bowiem totalna nowość! Dzięki innowacyjnej technologii uzyskaliśmy produkty, których jeszcze nikt nie miał w ofercie, choć wielu poszukiwało. Flagowym produktem jest pierwsza na rynku żurawina nasączona sokiem żurawinowym, o wyjątkowo intensywnym smaku i mięsistości. Cała linia So Soft! wyróżnia się zaś wyjątkową soczystością oraz brakiem konserwantów.



tagi: HELIO , bakalie , przekąski , produkcja , sprzedaż , handel , konsument , innowacje , FMCG , rynek spożywczy ,