Trzy pytania do Grzegorza Sobocińskiego, Kierownika Biura Zarządu i Marketingu w firmie HELIO, kieruje Joanna Kowalska.
HELIO triumfuje w prestiżowych plebiscytach i zestawieniach. Rzeczpospolita wycenia Was w rankingu najcenniejszych polskich marek najwyżej z branży. Co wyróżnia markę?
Prawie 30-letnia rynkowa tradycja, atrakcyjne i wysokojakościowe produkty oraz silne wsparcie sprzedaży to kluczowe atuty. Kampanie HELIO wyróżniają się wysokimi budżetami, zasięgami, kreatywnością, a przede wszystkim skutecznością. Według ostatnich badań wizerunek zdrowej marki HELIO ewidentnie dziś procentuje. HELIO zbiera najwięcej głosów pod kątem siły i zaufania do marki. Co więcej, konsumenci spontanicznie wskazują nasze produkty jako ekologiczne i „niezawierające składników, które ich zdaniem są niezdrowe”. Jeżeli dodamy do tego długi termin przydatności, polską markę i rodzimego producenta to mamy komplet najważniejszych cech dla współczesnego konsumenta.
Konsumenci spontanicznie wiążą HELIO ze zdrowym produktem i czystą etykietą. Czy rzeczywiście HELIO wyróżnia się składem od konkurencji?
Od lat kradniemy serca innowacyjnością i dostrzeganiem potrzeb konsumenckich. 20 lat temu HELIO stworzyło kategorię mas do ciast wprowadzając pierwszą na rynku gotową masę makową z bakaliami. Choć dziś masy są już powszechnie znane, produkt HELIO wciąż wyróżnia się renomą i smakiem, a przede wszystkim unikalnym składem – bez glutenu i konserwantów. Przewaga czystego składu podkreślana jest też w innych produktach HELIO. Jako pierwsi zaoferowaliśmy polskim konsumentom popcorn bez oleju palmowego. Polityka eliminowania konserwantów i oleju palmowego widoczna jest też w linii mas krówkowych HELIO Premium oraz bakalii HELIO Natura, certyfikowanych znakiem „Czytaj skład poleca”.
Czy ostatnia nowość także realizuje założenia polityki eliminowania konserwantów i oleju palmowego?
Oczywiście, że tak! Po raz kolejny nasz zespół R&D kreatywnością i know-how wyprzedził konkurencję. Linia suszonych miękkich owoców So Soft! HELIO Natura to bowiem totalna nowość! Dzięki innowacyjnej technologii uzyskaliśmy produkty, których jeszcze nikt nie miał w ofercie, choć wielu poszukiwało. Flagowym produktem jest pierwsza na rynku żurawina nasączona sokiem żurawinowym, o wyjątkowo intensywnym smaku i mięsistości. Cała linia So Soft! wyróżnia się zaś wyjątkową soczystością oraz brakiem konserwantów.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.