Zabawa opiera się na wirtualnych konfiguratorach, umieszczonych na stronie www.pyszniesiesklada.pl. Dzięki nim każdy może skomponować gofra lub tort według własnego pomysłu, wykorzystując dowolne, ulubione składniki. Aby wygrać atrakcyjne nagrody – małe kuchenne AGD oraz zestawy produktów Dan Cake – należy dodatkowo ułożyć ciekawe hasło reklamowe lub treść życzeń.
- Zastosowanie mechanizmu wirtualnego konfiguratora pozwala przede wszystkim pokazać konsumentom szeroki wachlarz możliwości wykorzystania naszych gofrów i spodów tortowych jako bazy, dającej w połączeniu z różnymi, słodkimi dodatkami nieograniczone możliwości twórcze i smakowe. Zapewniając uczestnikom kreatywną aktywność chcemy pokazać, że naszymi produktami można swobodnie bawić się w kuchni, tworząc pyszne desery na różne okazje – mówi Wiktor Kowalski, Brand Manager Dan Cake Polonia.
Za koncept strategiczny, linię kreatywną, stworzenie strony www akcji oraz wirtualnych konfiguratorów gofrów i tortów odpowiadała agencja 19 Południk, która dba również o komunikację akcji w mediach społecznościowych oraz PR i kontakt z mediami. Kampanię mediową w social mediach prowadzi agencja Ancymony.
Aktywacja konsumencka „Pysznie się składa” potrwa do 9 sierpnia 2021 r. Regulamin i szczegółowe informacje dostępne są na stronie akcji:
www.pyszniesiesklada.pl