Zbigniew Wysocki Prezesem Polskiej Grupy Supermarketów
Niedziela, 27 czerwca 2021
Nowym Prezesem Polskiej Grupy Supermarketów, właściciela sieci Top Market, został Zbigniew Wysocki, który zastąpił na stanowisku Michała Sadeckiego. O wyborze kandydata zadecydowała Rada Nadzorcza Spółki.
Wybór Zbigniewa Wysockiego na stanowisko Prezesa związany jest z nowymi wyzwaniami stojącymi przed Polską Grupą Supermarketów w zmieniających się realiach rynkowych. Doświadczenie nowego Szefa Grupy ma pomóc m.in. w przyspieszeniu konsolidacji sieci partnerskiej czy poprawie warunków zakupowych dla członków Grupy.
- Jednym z pierwszych wyzwań, które sobie stawiam będzie zacieśnienie współpracy między uczestnikami sieci, a centralą firmy oraz optymalizacja łańcucha dostaw i budowa oferty asortymentowej dostosowanej do potrzeb naszych placówek handlowych i oczekiwań konsumentów – mówi Zbigniew Wysocki, nowo wybrany Prezes Polskiej Grupy Supermarketów.
Wysocki od przeszło 24 lat związany jest z polskim rynkiem FMCG. W latach 1996-2007 był Dyrektorem Grupy POLOmarket Detal, a następnie przez 6 lat pełnił funkcję Prezesa Zarządu w Market Detal, będąc jednocześnie dwukrotnie powołanym do Zarządu Polomarket Sp. z o. o. w Giebni. Był współtwórcą oraz Wiceprezesem sieci sklepów Mila, a w ostatnim czasie objął stanowisko Dyrektora Handlowego u jednego z Udziałowców Grupy co okazało się świetnym przygotowaniem do przejęcia sterów w PGS.
Inflacja przekładająca się na presję płacową, rosnące...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.