Z rynku FMCG

Żabka odświeża wizerunek oferty gastronomicznej

Czwartek, 24 czerwca 2021
Żabka to największa w Polsce sieć z ofertą gastronomiczną. Dzięki ponad 7200 sklepom, zlokalizowanym na terenie całego kraju, zawsze blisko i po drodze każdy klient ma dostęp do prostych, ale jednocześnie smacznych i szybkich w przygotowaniu przekąsek na ciepło lub gorącej, świeżo mielonej, aromatycznej kawy. Oferowane przez Żabkę jedzenie to jakość, która budzi zaufanie klientów. A ponieważ powszechnie wiadomo, że człowiek „je także oczami”, Żabka odświeża wizerunek oferty gastronomicznej. Wyraziste, kolorowe, „popowe” opakowania, kreatywne nazwy i reklamy po prostu budzą uśmiech.
We wszystkich sklepach Żabka dostępne są menuboardy w nowej odsłonie, które ułatwią podjęcie decyzji nawet najbardziej niezdecydowanym klientom, oraz nowe, kolorowe, radosne kubki na napoje gorące. Zmienia się także otoczenie kącika kawowego. Dzięki wyrazistym, inspirowanym popartem kolorom oraz lekkim, młodzieżowym, czasami „niegrzecznym” hasłom komunikacja zyska „pazura”. A klienci sieci nabiorą pewności, że wybierając ciepłe przekąski z oferty gastronomicznej Żabki, będą mieli nie tylko pozytywną energię na cały dzień, ale też pozytywny nastrój.   

Oferta gastronomiczna Żabki to produkty smaczne i różnorodne, dobre jakościowo i przystępne cenowo. Oprócz kultowych już hot dogów w różnych wariantach, klienci we wszystkich sklepach sieci mogą kupić burgery, także wege, oraz panini czy tosty. Żabka nieustannie rozwija ofertę, proponując unikalne produkty, dotąd niedostępne na polskim rynku. Jednym z nich jest hot dog z parówką serową – najnowsza, bezmięsna propozycja w ofercie szybkich przekąsek w Żabce. W sklepach sieci kupić także można świeżo mielone na miejscu kawy z brazylijskich ziaren 100% arabica, m.in. czarną, białą, espresso, cappuccino czy latte, podawane w kubkach z papierowym wiekiem celulozowym. Poza stałym, nieustannie rozwijanym asortymentem, klienci znajdą tu także produkty okolicznościowe, np. halloweenowe donuty, pączki na tłusty czwartek czy poznańskie rogale z białym makiem.



tagi: Żabka Polska , oferta gastronomiczna , FMCG , rynek spożywczy , sprzedaż handel , konsument , sieci handlowe ,