Nowości

Specjalna edycja piwa Tenczynek Marakuja

Środa, 23 czerwca 2021
Sukces trwającej kampanii reklamowej piwa Tenczynek Marakuja z udziałem Iggi Popa przełożył się na szybko rosnącą sprzedaż. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów Browar Tenczynek przygotował specjalną edycję piwa Tenczynek Marakuja o pojemności 0,33 mln, która będzie dostępna na zasadzie wyłączności w wybranych sklepach sieci Żabka.
„Cieszę się, że piwo Tenczynek Marakuja spotkało się z tak ciepłym odbiorem. Okazuje się, że genialny Igi Pop przekonał wielu z nas, że nie warto się w swoim życiu wstydzić, że warto sięgać po produkt z charakterem. Dlatego, przygotowaliśmy specjalna edycję w butelkach 0,33 ml, które będą dostępne w wybranych sklepach należących do sieci Żabka na terenie całego kraju. Przypominam, że niezwykły sukces naszego piwa BUH też zaczął się od sieci Żabka. Jestem pewien, że zbliżające się lato będzie należeć do Marakui z Tenczynka.” – powiedział Janusz Palikot.

Tenczynek Marakuja, dostępne na rynku od końca marca to piwo w klasycznym stylu Lager, wzbogacone smakiem tropikalnego owocu marakui. Ma przyjemny lekki smak. Cechą wyróżniającą jest wyraźne uderzenie smaku marakui odczuwalne wraz z pierwszym łykiem. Za recepturę piwa Marakuja odpowiada piwowar związany od lat z Browarem Tenczynek – Sebastian Jabłoński.

W klipie promującym Marakuję z Tenczynka emitowanym od końca marca br. wykorzystano ścieżkę dźwiękową jednego z ikonicznych utworów w wykonaniu Iggy’ego - “The Passenger”. Powstał  on w roku 1977 i został wydany przez Iggy'ego Popa na albumie Lust for Life. Tekst utworu luźno nawiązuje do jednego z wierszy Jima Morrisona. Powstał na pokładzie berlińskiej kolei miejskiej S-Bahn. Muzykę skomponował gitarzysta Ricky Gardiner. Za produkcję video z udziałem Iggi Popa odpowiadał Lulu Production, kreację i reżyserię Ania Łoskiewicz i Jacek Kołodziejski. Spot kręcono jednocześnie w USA i w Polsce, ze względu na ograniczenia wynikające z przepisów pandemicznych.



tagi: kampania reklamowa , piwo , Tenczynek Marakuja , produkcja , sprzedaż , handel , kampania , rynek spożywczy , FMCG , browar , alkohole ,