Kategorie produktów

Rzemieślnicze metody. Tradycyjne receptury – pewny zysk

Czwartek, 17 czerwca 2021 HURT & DETAL Nr 06/184. Czerwiec 2021
W ostatnich kilkunastu miesiącach lody familijne zyskały na popularności. Klienci spragnieni lodów, wyjścia do lodziarni, z powodu powracających lockdownów chętniej decydowali się na zakup produktów w pudełkach i konsumpcję w domu. Eksperci branży lodowej przewidują, że ten trend utrzyma się również w tym roku. Po jakie lody w tym sezonie sięgną konsumenci?
truskawki_03.jpgJakość gwarancją sukcesu

Z roku na rok klienci są coraz bardziej wyedukowani, a pandemia sprawiła, że uważniej wydają pieniądze. Świadomie sięgają po produkty wysokiej jakości, najchętniej te, które znają i które im smakują. Niezwykle istotne stało się zaufanie do marki i do produktu. Potwierdzają to doskonałe wyniki sprzedaży lodów familijnych marki Grycan, która w minionym roku kolejny raz umocniła swoją pozycję lidera rynku tej kategorii. Wszystko wskazuje na to, że lody sygnowane nazwiskiem Zbigniewa Grycana będą się cieszyły popularnością także w tym sezonie, a jakość, smak i tradycja, to kryteria, które nadal będą zyskiwały na znaczeniu.


IMG_7330_6.jpgRzemiosło i tradycja ciągle w cenie!

Lody Grycan są wytwarzane w podwarszawskim Majdanie według tradycyjnych, rodzinnych receptur z wykorzystaniem najwyższej jakości składników: śmietanki kremówki, żółtek jaj, owoców, bakalii, czekolady. Wszystkie pochodzą od sprawdzonych, zaufanych dostawców. Owoce kupowane są w szczycie dojrzałości – truskawki na przełomie maja i czerwca, kiedy są najsłodsze, cytryny w listopadzie, kiedy są najbardziej soczyste. Mimo że firma dysponuje najnowocześniejszą technologią, wiele prac wykonywanych jest ręcznie. Codziennie w zakładzie produkcyjnym pracownicy obierają i kroją owoce – truskawki, jabłka, pomarańcze, ananasy – oraz sortują i mieszają bakalie – rodzynki, orzechy, suszone figi. Rocznie do produkcji lodów używa się ich ponad 2 000 ton.

Przechwytywanie.JPG
Nowości – w zgodzie z najnowszymi trendami

Mając na uwadze rosnące trendy związane z szeroko pojętą ekologią i zdrowszym stylem życia, a także wzmożone zainteresowanie konsumentów produktami wegańskimi, w tym roku marka Grycan rozszerzyła linię lodów wegańskich o nowy smak – truskawkowy. Lody wegańskie truskawkowe mają kremową konsystencję oraz intensywnie owocowy smak, przy czym cechuje je obniżona zawartość cukru. Są słodzone syropem z agawy, ksylitolem oraz maltitolem. Nie zawierają laktozy ani glutenu, więc polecane są nie tylko dla wegan, ale także dla osób z nietolerancją pokarmową czy ograniczających cukier w swojej diecie.

witryna_z_lodami_ramka.jpg

Truskawka to jeden z trzech najpopularniejszych smaków – teraz w ofercie marki Grycan jest dostępny w trzech wariantach. Konsumenci mogą wybierać spośród truskawkowych lodów tradycyjnych, sorbetu z truskawek i nowych lodów wegańskich truskawkowych.


Bestsellery, które zapewnią rotację

Każdego roku eksperci marki Grycan przygotowują dla detalistów listę Bestsellerów, czyli tych produktów, które najlepiej rotowały w minionym sezonie i które z pewnością przyniosą zyski także w tym roku. Wśród nich znalazły się tradycyjne lody na bazie śmietanki kremówki, jak i sorbety z owoców. W opakowaniach 500 ml są to lody waniliowe, czekoladowe, truskawkowe i bakaliowe oraz sorbet z mango i sorbet z truskawek, natomiast w pudełkach 1100 ml – lody waniliowe, śmietankowe, czekoladowe i bakaliowe. Pełną ofertę uzupełniają inne smaki z wymienionych kategorii oraz smaki z serii Dla Koneserów czy warianty wegańskie.










tagi: rzemieślnicze metody , tradycyjne receptury , lody , produkcja , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , rynek spożywczy ,