Z rynku FMCG

Sertop – Forma ma znaczenie

Piątek, 11 czerwca 2021
Dostosowanie gramatur do zindywidualizowanych potrzeb klientów to podstawa – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop sp. z o.o. – To właśnie dlatego nasze najpopularniejsze produkty takie jak kultowy Złoty Ementaler czy Gouda dostępne są zarówno w formie 100g kostek, dedykowanych rodzinom, 140g krążków z trójkątnymi porcjami serków topionych do zjedzenia „na raz” oraz plastrów serka topionego gotowego do konsumpcji bez użycia noża, dedykowanego osobom żyjącym intensywnie i poszukującym w sklepach gotowych rozwiązań.

O potrzebach konsumentów warto pamiętać nie tylko na etapie produkcji, ale także przy kompletowaniu asortymentu produktowego sklepu, bowiem dostosowanie go do oczekiwań konsumentów może zapewnić obopólną korzyść – dodaje Aneta Będkowska.



tagi: Sertop , sery , serki topione , FMCG , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , rynek spożywczy ,