Dostosowanie gramatur do zindywidualizowanych potrzeb klientów to podstawa – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop sp. z o.o. – To właśnie dlatego nasze najpopularniejsze produkty takie jak kultowy Złoty Ementaler czy Gouda dostępne są zarówno w formie 100g kostek, dedykowanych rodzinom, 140g krążków z trójkątnymi porcjami serków topionych do zjedzenia „na raz” oraz plastrów serka topionego gotowego do konsumpcji bez użycia noża, dedykowanego osobom żyjącym intensywnie i poszukującym w sklepach gotowych rozwiązań.
O potrzebach konsumentów warto pamiętać nie tylko na etapie produkcji, ale także przy kompletowaniu asortymentu produktowego sklepu, bowiem dostosowanie go do oczekiwań konsumentów może zapewnić obopólną korzyść – dodaje Aneta Będkowska.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.