Z rynku FMCG

Partnerstwo Kobiet: Fantasia & Akademia Mocy Kobiet wspólnie zachęcają Polki do mówienia o swoich kobiecych mocach.

Środa, 09 czerwca 2021
Moja mocna strona to… – jedno zdanie, które można dokończyć na wiele sposobów. Mimo to, duża część kobiet ma z tym problem. Marka Fantasia jest głęboko przekonana o tym, że każda z nas ma swoją #mojakobiecamoc, jednak często nie potrafi odpowiednio jej określić lub boi się o niej mówić. Dlatego w tym roku marka Fantasia łączy swoje siły z Akademią Mocy Kobiet w niezwykłym partnerstwie, aby wspólnie działać na rzecz kobiet i zachęcać je do odkrywania swoich własnych mocy i mówienia o nich.
Kobiety z Fantasią

Marka Fantasia od dawna definiuje siebie jako taką, która jest stworzona przede wszystkim dla kobiet i z myślą o kobietach. Na potwierdzenie własnych słów ma na swoim koncie wiele niezwykłych projektów, zrealizowanych wspólnie z kobietami, które w odważny i kreatywny sposób osiągają swoje cele i spełniają i marzenia.

Chcąc inspirować swoje konsumentki oraz motywować je do działania, marka chętnie współpracuje i wspiera utalentowane kobiety. Dla przykładu, w zeszłym roku przy projekcie „Historie pełne przyjemności” marka zaprosiła do współpracy uzdolnioną powieściopisarkę Adriannę Trzepiotę, która stworzyła serię pięciu opowiadań, pełnych kobiecej siły i zmysłowości. Przy okazji kampanii „Chwile w kolorach Fantasia” - połączyła siły z kilkoma polskimi artystkami, które zainspirowane owocowymi smakami jogurtu Fantasia stworzyły unikalne grafiki. Wspólnie z marką Femi Stories, Fantasia stworzyła opakowania limitowanej edycji jogurtów z nutami kwiatowymi.

Lista projektów i wspólnych inicjatyw, w które marka angażuje się co roku jest długa, każdy z nich jest wyjątkowy i niepowtarzalny, ale wszystkie mają jedną wspólną cechę: są tworzone i realizowane przez kobiety i dla kobiet.

Partnerstwo kobiet

Od lat pracując z kobietami i „kobiecymi” markami, Fantasia wspiera ich kreatywność i ekspresję, aby uwierzyły w siebie i swoją siłę, zaakceptowały własną wyjątkowość i poczuły swobodę bycia kimkolwiek chcą. Kobiece współprace, w które marka się angażuje, są z jednej strony inspiracją, ale z drugiej również odpowiedzialnością. Odpowiedzialnością, która wymaga jeszcze większego zagłębienia się w tematy kobiet i kobiecości.  To dlatego w tym roku marka podjęła współpracę z Akademią Mocy Kobiet, która również realizuje misję budowania społeczności świadomych i silnych kobiet w Polsce oraz wspierania ich.

W ramach partnerstwa marka Fantasia wprowadza na rynek limitowaną edycję produktu – Fantasia z kulkami w różowej czekoladzie. 30% zysku ze sprzedaży tego produktu, marka przekaże na wsparcie projektu Akademii Mocy Kobiet. Dodatkowo w ramach współpracy, Akademia Mocy Kobiet przygotowała cykl inspirujących, edukacyjnych materiałów które będą dostępne na stronie www.fantasia.com.pl


tagi: Partnerstwo Kobiet , Fantasia & Akademia Mocy Kobiet , Danone , rynek spożywczy , FMCG , sprzedaż , handel , konsument ,