Siła co-brandingu marek Cedrob oraz Prymat. Convenience grill po raz pierwszy w Polsce
Wtorek, 08 czerwca 2021
Segment dań gotowych w tym sezonie grillowym wzbogaca innowacyjny produkt – elementy drobiowe w technologii pre-cooked, po raz pierwszy w Polsce wykorzystane w celu łatwego i szybkiego przyrządzania potraw z rusztu. To jednocześnie połączenie dwóch polskich marek udowadniających siłę co-brandingu, którą tworzą Cedrob – produ-cent polskiego drobiu i Prymat odpowiadający za smak produktu.
„Pre-cook” to innowacyjna metoda marynowania, przyprawienia i wstępnej obróbki termicznej mięs. Jej wykorzystanie powoduje, że mięso jest doskonale kruche, miękkie i soczyste, a elementy z kością są szybko i bezpiecznie grillowane (nie ma ryzyka niedopieczenia). Produkty przygotowane z zastosowaniem tej techniki mają dłuższy termin przydatności do spożycia.
– Klienci coraz częściej wybierają produkty drobiowe na grilla, dlatego jako wiodący producent wędlin drobiowych przygotowaliśmy innowacyjny produkt w zgodzie z trendem convenience food – mówi Marietta Stefaniak, członek zarządu Zakładów Mięsnych Silesia. – Do współpracy zaprosiliśmy firmę Prymat, doskonale znaną polskim konsumentom, która zad-bała o smak mięsa, opracowując dedykowane dla produktów marynaty: od klasycznej papry-kowej po odważną mohito – dodaje.
– To innowacyjny projekt, w którym postawiliśmy na smak – zależało nam, żeby dotrzeć zarówno do konsumentów przywiązanych do tradycyjnych marynat, jak i szukających nowości – podkreśla Marta Klęka-Nowa, PR Manager z firmy Prymat. – Wierzymy, że trzy bazowe smaki to dopiero początek, bo siła tych dwóch marek to gwarancja jakości mięsa i smaku dla polskich konsumentów – dodaje.
Produkty są sprzedawane w wygodnych opakowaniach – workach z listwą „otwórz-zamknij”, dzięki której kupioną porcję można podzielić, zachowując świeżość. W ofercie marki Cedrob znajduje się wyłącznie polski drób, zamarynowany w trzech marynatach: z łagodnej papryki, czosnkowo-ziołowej oraz mohito.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.