Wywiady

Trzy pytania do Tomasza Walczowskiego, Country Managera w firmie ALFA BIO

Poniedziałek, 07 czerwca 2021 Autor: Monika Kociubińska, HURT & DETAL Nr 06/184. Czerwiec 2021
Trzy pytania do Tomasza Walczowskiego, Country Managera w firmie ALFA BIO kieruje Monika Kociubińska.
Skąd bierze się popularność żywności wegetariańskiej wśród Polaków?

Polacy coraz częściej sięgają po dietę roślinną. Obserwujemy wzrost grupy osób na diecie wegańskiej i wegetariańskiej, ale przede wszystkim fleksitarian, którzy systematycznie ograniczają spożycie mięsa. Ograniczamy mięso przestawiając się na roślinne alternatywy przede wszystkim myśląc o naszym zdrowiu. Przemawia przez nas również troska o zwierzęta i o środowisko naturalne. Pandemia ma wpływ na przyspieszenie tego trendu i obecnie coraz większa grupa osób zwraca uwagę na to jak się odżywia i poszukuje alternatyw dla produktów pochodzenia zwierzęcego. W jedzeniu szukamy bezpieczeństwa, wartościowych składników odżywczych, a także budowania odporności.

Odpowiedzią na zapotrzebowanie konsumentów na produkty roślinne jest szeroka oferta Tofu LUNTER...

LUNTER, producent tofu i wyrobów z tofu ma szeroką ofertę 100% roślinnych produktów, które doskonale wpisują się w obecne trendy i odpowiadają na potrzeby konsumentów. Flagowym produktem LUNTER jest tofu, dostępne w 8 oryginalnych smakach. W ofercie znalazły się propozycje dopasowane do różnych gustów takie jak tofu naturalne, wędzone, bazyliowe czy marynowane w sosie sojowym. Coraz większą popularność zyskuje także szybkie w przygotowaniu tofu na grilla czy na patelnię w marynatach inspirowanych kuchniami świata. Klient może wybrać różne smaki takie jak: Tofu na patelnię Chilli i Limonka, Toskania, a także idealne na sezon grillowy tofu na grilla Tymianek i Słodkie Chilli. Nasze tofu powstaje z soi uprawianej w dorzeczu Dunaju, bez GMO, nie zawiera konserwantów, laktozy, glutenu, ma wysoką zawartość białka i wapnia.

Jakie inne produkty znajdują się w ofercie firmy LUNTER?

LUNTER to także wyśmienite wyroby z tofu takie jak parówki w dwóch wariantach smakowych – delikatne i pikantne, a także pasty na kanapki. W naszym portfolio mamy alternatywy dla tradycyjnych mięsnych past, kremowych serków na kanapki, a także pasty warzywne. Wielbiciele mięsnych smaków skuszą się z pewnością na pastę skwarkową, przypominającą w smaku smalec z cebulą, czy farmerską o smaku wędzonego sera. Coraz większą popularnością cieszy się warzywna pasta meksykańska o pikantnych nutach czy alternatywy kremowych serków np. z koperkiem czy z czosnkiem.




tagi: Tomasz Walczowski , ALFA BIO , żywność wegetariańska , rynek spożywczy , FMCG , dieta , zdrowie , rynek spożywczy ,