Wiadomości

Coca-Cola w nowej strukturze oraz nowymi rolami managerek

Środa, 02 czerwca 2021
Coca-Cola kontynuuje strategiczną transformację operacyjną, tworząc struktury jednostki łączącej rynki Europy Środkowo-Wschodniej i Zachodniej. Zmiany objęły także polski zespół komunikacji i public affairs. Gabriela Bar objęła stanowisko Poland Communications Managera, a Izabela Morawska – Poland Public Affairs Managera.
Coca-Cola rozpoczęła strategiczną transformację, która ma przyspieszyć rozwój i wzmocnić firmę po pandemii. Firma stawia na tzw. organizację sieciową, charakteryzującą się mniejszą hierarchicznością, większą elastycznością i zdecentralizowaniem zasobów, która łączy siłę skali z lokalną egzekucją. Częścią tej zmiany jest zorganizowanie biznesu wokół jednostek operacyjnych. Nowa jednostka operacyjna w Europie skupia dawne organizacje Europy Zachodniej i Europy Środkowo-Wschodniej. Obejmuje ponad 40 krajów, od Wielkiej Brytanii po Rosję.

Efektem nowej struktury biznesowej firmy są także zmiany w polskim zespole komunikacji i public affairs, które weszły w życie w kwietniu br. i obejmują poniższe awanse.

Gabriela Bar objęła stanowisko Poland Communications Managera

d609ef7e93eff3f572802f14ab2d608f.jpg

Gabriela Bar pracuje w polskim oddziale The Coca-Cola Company od 2017 roku. Ukończyła studia filologiczno-kulturoznawcze na Uniwersytecie Warszawskim. Od początku niemal piętnastoletniej kariery była związana z komunikacją korporacyjną, działaniami z obszaru zrównoważonego rozwoju i kwestiami regulacyjnymi. Wcześniej pracowała m.in. dla British American Tobacco i Provident Polska. Przez ostatnie cztery lata reprezentowała firmę Coca-Cola w organizacjach branżowych, budowała relacje z interesariuszami i współpracowała z NGO, realizując projekty środowiskowe (np. RePETa) oraz skierowane do kobiet i młodych na rynku pracy w ramach działań z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką. Wspierała także kampanie marek z portfolio Coca-Cola, w tym kampanię Sprite „Trwa sezon hejterów. Żyj rześko”, nagrodzonej Złotymi Spinaczami. W nowej roli jest odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną, wewnętrzną i działania z obszaru brand PR.

Izabela Morawska objęła stanowisko Poland Public Affairs Managera

eb3e83abc20d2fec507de90a34638e6a.jpg

Izabela Morawska pracuje w polskim oddziale The Coca-Cola Company od 2019 roku. Ma ponad 17-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji i public affairs, zarówno w sektorze publicznym, jak i prywatnym. W swojej karierze przez blisko 13 lat pracowała w Centrum Informacyjnym Rządu przy Kancelarii Premiera, przez kilka lat pełniąc funkcję Dyrektora Centrum Informacyjnego Rządu. Specjalizuje się m.in. w budowaniu relacji z różnymi grupami interesariuszy, , projektowaniu i realizacji strategii komunikacyjnych oraz public affairs, w tym z obszaru sustainability, a także zarządzaniu kryzysowym. W nowej roli jest odpowiedzialna za cały obszar Public Affairs firmy, w tym m.in. zarządzanie relacjami z kluczowymi interesariuszami, kwestiami regulacyjnymi oraz działaniami z obszaru zrównoważonego rozwoju, implementującymi europejską strategię firmy.

Obie managerki będą blisko pracowały z prezes Coca-Cola Poland Services, natomiast raportują bezpośrednio do Grit Schulze, Dyrektor ds. public affairs, komunikacji i zrównoważonego rozwoju na Europę Centralną.


tagi: Coca-Cola Poland Services , Coca-Cola , transformacja , rynek spożywczy , napoje , produkcja , sprzedaż , handel , konsument , FMCG ,