Okres testowy trwający od października 2008 roku z placówkami w Poznaniu, Swarzędzu oraz Warszawie nie pozwolił, mimo dobrych wyników ekonomicznych, wypracować wspólnej polityki handlowej. Koncentrowanie się na realizacji podstawowej strategii rozwoju sieci opartej o placówki z segmentu supermarketów jest i będzie priorytetem dla Zarządu firmy "Piotr i Paweł". Dynamiczny rozwój wyrażający się zarówno w powstawaniu nowych placówek jak i rozwoju już istniejących stanowi obecnie najważniejsze wyzwanie dla sieci "Piotr i Paweł". Wobec powyższego podjęto z Shell wspólną decyzję o nie kontynuowaniu projektu.
(maj)
tagi: Piotr i Paweł ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...