Serwis korporacyjny (http://www.ttipoland.pl/) to funkcjonalna, multimedialna i przede wszystkim użyteczna platforma. Zainteresowane osoby znajdą tu informacje na temat firmy, jej kontrahentów, aktualności ze świata tytoniowego, bazę punktów detalicznych oraz kontakty do przedstawicieli handlowych.
Serwis produktowy (http://www.tobacco.pl/) to nowoczesne, profesjonalne i zaawansowane technologicznie medium. Pełnoletni Internauta w szybki i przystępny sposób może obejrzeć całą gamę produktów dostępnych w ofercie TTI Poland. Zainteresowanym polecamy Klub Konesera oraz newsletter.
(Maja Święcka)
tagi: TTI ,
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...