Serwis korporacyjny (http://www.ttipoland.pl/) to funkcjonalna, multimedialna i przede wszystkim użyteczna platforma. Zainteresowane osoby znajdą tu informacje na temat firmy, jej kontrahentów, aktualności ze świata tytoniowego, bazę punktów detalicznych oraz kontakty do przedstawicieli handlowych.
Serwis produktowy (http://www.tobacco.pl/) to nowoczesne, profesjonalne i zaawansowane technologicznie medium. Pełnoletni Internauta w szybki i przystępny sposób może obejrzeć całą gamę produktów dostępnych w ofercie TTI Poland. Zainteresowanym polecamy Klub Konesera oraz newsletter.
(Maja Święcka)
tagi: TTI ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...