Sieć handlowa Stokrotka podpisała umowę z P.P.H.U. „J.R.T.W.M. – Krawczyk” spółką jawną, regulującą przejęcie detalicznej sieci 9 sklepów spożywczych, działających dotychczas w województwie mazowieckim. Realizacja transakcji planowana jest do końca 2021 roku, po ziszczeniu się przewidzianych w umowie warunków, w tym uzyskania zgody UOKiK.
Przedmiotem umowy jest przejęcie działalności obejmującej 9 sklepów prowadzonych w okolicach Warszawy, w których pracuje około 170 pracowników, ze sprzedażą w 2020 roku ponad 20 mln euro; a także 6 nieruchomości, w których prowadzone są sklepy.
Stokrotka to sieć sklepów spożywczych, która na koniec 2020 roku posiadała ponad 700 sklepów: własnych i franczyzowych. Od 2018 roku należy do handlowej grupy Maxima.
"Podpisanie tej umowy umacnia pozycję Stokrotki na ważnym dla nas, mazowieckim rynku. Idealnie wpisuje się w konsekwentnie realizowaną przez nas strategię; dotarcia z ofertą wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych cenach do szerokiego grona nowych Klientów. Lokalizacje te, pozwolą nam budować siłę naszej marki w nowych dla Stokrotki miastach" – mówi Arunas Zimnickas, Dyrektor Zarządzający, Prezes Zarządu Stokrotka Sp. z o.o.
"Koncentrujemy się na ekspansji na polskim rynku, którą realizujemy poprzez szybki wzrost organiczny oraz przejęcia mniejszych sieci handlowych, które dobrze wpisują się w model biznesowy Stokrotki" - mówi Mantas Kuncaitis, Dyrektor Generalny, Prezes Zarządu Maxima Grupė.
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.