Handel

Pierwsze sklepy Netto w miejsce Tesco otwarte

Czwartek, 27 maja 2021
27 maja 2021 r. – ta data zapisze się na kartach historii Netto w Polsce. Tego dnia otwarte zostały pierwsze cztery sklepy Netto w miejsce Tesco. To kamień milowy dla procesu integracji Tesco z Netto. Przygotowania do otwarcia nowych placówek prowadzone były w czasie niespełna 2,5 miesiąca, dokładnie od chwili uzyskania pozytywnej decyzji UOKiK dotyczącej zamknięcia transakcji zakupu Tesco Polska, tj. od 16 marca 2021 r.
Sklepy pod szyldem Netto, które zastąpiły placówki Tesco, zostały otwarte w Szczecinie, przy ul. Duńskiej 11 i Polickiej 51 oraz w Warszawie, przy Czerskiej 4/6 i Kwiatkowskiego 1. Licząc otwarty również w tym dniu sklep w Rogoźnie (nie jest to sklep po Tesco), sieć Netto w Polsce przekroczyła liczbę 400 placówek w Polsce.

 Do końca 2021 r. otwartych zostanie ponad 150 sklepów Netto w miejsce Tesco, dzięki czemu Netto w krótkim czasie pojawi się w wielu nowych lokalizacjach w Polsce. Nowe sklepy to szansa na zapoznanie się z ofertą sieci i podjęcie decyzji, że warto kupować w Netto.

– Wszystkie dzisiejsze otwarcia nowych sklepów Netto cieszą się dużym zainteresowaniem klientów, co bardzo nas cieszy – mówi Krzysztof Kamiński, dyrektor operacyjny Netto Polska. – Bardzo dziękujemy za tak liczne przybycie. Mamy nadzieję, że ci, którzy odwiedzili dzisiaj nowo otwarte sklepy, zostaną naszymi stałymi klientami, bo naprawdę warto. Krzysztof Kamiński dodaje: – Szeroki wybór produktów w najniższych możliwych cenach, liczne promocje i cotygodniowe oferty specjalne, a także wyróżniająca się oferta non food – to wszystko sprawia, że codzienne zakupy opłaca się robić w Netto. Zapraszamy!

Kto jeszcze nie skorzystał ze specjalnej oferty otwarciowej, wciąż może to zrobić – obowiązuje ona od 27 do 29 maja lub do wyczerpania zapasów. W jej ramach klienci mają do wyboru bogatą ofertę warzyw i owoców w cenie obniżonej nawet o 60 proc. Mogą też kupić mięsa marki własnej Netto „Prosto z zagrody” w promocyjnych cenach. Rabat obowiązuje także na odpiekane na miejscu pieczywo. Warto również skorzystać z oferty produktów marki „Hello Sensitive”, pod którą kryją się m.in. pieluszki i chusteczki nawilżane dla maluszków. Oferta otwarciowa to również gratka dla poszukiwaczy okazji z kategorii wyposażenia wnętrz czy innych produktów niespożywczych. W nowo otwartych sklepach klienci znajdą między innymi mop parowy za jedyne 80 zł, czajnik elektryczny za 30 zł, zestaw trzech patelni do wszystkich rodzajów kuchni za 50 zł, zestaw mopa z wiadrem za 35 zł, myjkę do szyb za 40 zł, mieszczącą dwa wsady pralki suszarkę za 65 zł, lokówkę Remington za 45 zł, kamerę internetową VGA za 30 zł, słuchawki douszne Bluetooth za 35 zł, powerbank za 20 zł, inhalator/nebulizator kompresorowy za 50 zł czy ręczniki bawełniane za 5 lub 10 zł.

Kontynuacja świętowania otwarć nowych sklepów Netto zaplanowana jest na sobotę, 29 maja. Największe atrakcje odbędą się w Szczecinie przy ul, Duńskiej, gdzie odwiedzający będą mieli okazję skosztować poczęstunku przygotowanego przez zwycięzcę VI edycji MasterChefa – Mateusza Zielonkę i zmierzyć się z najlepszym bramkarzem świata – RoboKeeperem.

Powodów do radości nie zabraknie jednak we wszystkich nowo otwartych sklepach Netto. Tego dnia odbędą się w nich zabawy z nagrodami oraz konkursy dla najmłodszych, w tym konkurs plastyczny.

W związku z pandemią Covid-19 wszystkie sklepy Netto funkcjonują zgodnie z wszelkimi obostrzeniami i zasadami bezpieczeństwa. Placówki wyposażone są w środki ochronne zabezpieczające zarówno klientów, jak i pracowników.



tagi: Netto , Tesco , sieci handlowe , sprzedaż , handel , konsument , rynek spożywczy ,