Wiadomości

Auchan i Frigo Logistics podpisały umowę w zakresie magazynowania i dystrybucji

Środa, 26 maja 2021
Auchan Retail Polska i Frigo Logistics - wiodący w Polsce operator logistyczny dla produktów głęboko mrożonych podpisały umowę, zgodnie z którą Frigo Logistics rozpocznie obsługę logistyczną w zakresie magazynowania i dystrybucji produktów głęboko mrożonych dla 113 sklepów sieci w całej Polsce. Operacje będą realizowane w modelu cross-dock wprost z magazynu w Radomsku.
Początek operacji magazynowych zostanie uruchomiony w drugiej połowie maja, w centrum dystrybucyjnym w Radomsku. Obsługa będzie prowadzona w ramach modelu cross-dock, co oznacza, że towar od dostawców po przyjęciu będzie od razu przygotowywany w oparciu o zamówienia sklepowe i bez magazynowania kierowany do dalszej wysyłki, do ponad 113 punktów sprzedaży Auchan w całym kraju. Centrum logistyczne w Radomsku będzie przygotowywało dla Auchan ok. 15 tys. kartonów codziennie. Kompletacja zleceń Auchan będzie odbywała się z wykorzystaniem systemu głosowego voice picking, zwiększającego jej efektywność. Ponadto, dla 51 sklepów sieci Frigo Logistics będzie również świadczyło usługę transportową.

Dobór odpowiednich partnerów jest ważnym elementem nowej strategii Auchan w zakresie Zarządzania Łańcuchem Dostaw i Logistyką. Decyzja o współpracy z Frigo Logistics podjęta została po dogłębnej analizie rynku, a o wyborze zdecydował wysoki profesjonalizm i partnerskie podejście zespołu firmy.  Duże znaczenie ma również fakt, że Frigo Logistics nieustannie rozwija swoje zaplecze i jest liderem w obsłudze głównych sieci handlowych w Polsce.

Współpraca pozwoli obu firmom oferować wspólnie najwyższy poziom obsługi klientom sieci Auchan, dokonującym zakupów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie internetowym. Oznacza ona bliską współpracę w ramach dalszego rozwoju i optymalizacji systemu zaopatrzenia i dystrybucji produktów głęboko mrożonych dla całej sieci.


tagi: Auchan Retail Polska , Frigo Logistics , umowa , współpraca , magazynowanie , dystrybucja , produkty głęboko mrożone , sieci handlowe , rynek spożywczy ,